2007-07-02

ez a cs egy akkora galad ember
ma sikerult annyira felmergesitenie, sot igaazabol elkeseritenie, mint az egyutt toltott majdnem 7 ev alatt [egek] max 2-3szor
tehat eszmeletlenul
mergemben kihajitottam par cuccat, le is vittem a kukaba, h ne is lassam tobbet
tudom, kemeny reakcio, de tenyleg megerdemelte, sot sokkal durvabbakat is megerdemelt volna
na a kidobott cuccok kozott volt egy fortelmes noveny, amit miota ismerem cs-t, kerek, h dobja mar ki, mert soha semmit nem csinal vele, meg csak nem is locsolja, es egy undorito rom az egesz
egy futonoveny, aminek legalabb a 90%-a elszaradt, csak par levele zold, nem is ertem, mitol, mert en meg egyszer sem locsoltam meg eletemben
na persze amikor hazatert, megsejtett vmit, miutan utaltam ra, h remelem, bosszantani fogja, h amikor keres vmit, es nem talalja, talan en vagyok a hatterben
kozolte, h leviszi a szemetet
ilyet magatol sosem tesz
nyilvan visszahozta, eszmeletlen
es meg meg is locsolta, pedig o ezt soha
vaaaa
legkozelebb egy messzebbi kukaba viszem; ha nem fajt volna a fejem nagy banatomban, most is elvittem volna messzebbre, mert feltem, h ez lesz
vagy belepottyantom majd a rakos patakba, aztan uszhat a novenye utan a dunaba cs, ha meg mindig kell neki

No comments: