2007-07-21

total kicsinal a meleg
itthon vagyok mar kedd ota
akartam irni csomo mindent ide is, meg leveleket is sok sok embernek
de meg olvasni se birok, az agyam felforrt
nem irtam senkinek es sehova semmit

nagy makom volt am, amikor jottem haza, a blahan epp az uj hosszu volvo busz jott
nyargaltam is, h elerjem, bar a hatamond volt a laptopom, ugy meg nem szeretek futni semmi utan
elertem, es beigazolodtak a sejteseim: ocska
- kicsi a hely benne, mert keskeny
- az ablakai jelentosen kisebbek [!!], mint a szerencsetlen combino ablakok, kb mint egy kis rudacska kolbasz, uh total fulladasveszely
- legkondi aludt
- en a masodik reszben ultem, a 2 csuklo kozott, es mar ott is nagyon razott; amikor hatraneztem a 3. reszbe, ott repkedtek az emberek [pedig nem is macskakovon ment a busz]

viszont kenyelmes volt legalabb a szek, bar a koszosodos fajta puhabb, nem a kemeny, amit altalaban tisztabbnak erzek

hat nalam nem nyert

No comments: