2007-07-05

huu, BKV-nal oriasi valtozasok lesznek
itt lehet elolvasni mindet

az egyik minket is erint, nagyon komolyan: megszunik a 4es busz, uis osszevonjak a 4est, a piros4est [a kedvenc buszocskamat] es a 105ost

persze sosem ertettem, h miert van ez a mostani idiota rendszer: a 4es es a 105os busz egy az egyben azonos a piros4essel
szoval szeptembertol nem lesz 4es es piros4es, hanem minden helyett a mostani piros4es utvonalan fog a 105os busz menni, tehat gyongyosi utcatol apor vilmos terig
a gond az, h a lanchidas dugok miatt mar nem lehet majd tudni, mikor er a pesti megallokba
deaktol ilyenekkel nem volt gond
a beke uton a villamossavon fog menni, es elvileg betartatjak a vagany utcaban a buszsavot
na ezt nem tudom elhinni
persze kiraly lesz, ha betartatjak, de total keptelenseg
[amiatt a szakasz miatt nem jarok csucsidoben 4essel]
azt nem ertem, miert nem viszik ugyanugy a lehelen es a dozsan a vagany helyett, mint ahogy visszafele jon
akkor kimaradna sok rossz resz: a robert karolyon a dugo [a kacsoh pongracra felmeno autok miatt] es a mar emlitett vagany utcai is
1es villamosra es a piros20-as, 30as, 32-es buszokra megmaradna az atszallasi lehetoseg, szoval tenyleg nem ertem, miert hagyjak igy

elvileg surubben fog jarni: "A járat követése reggel 5-7, napközben 10, délután 7-8 perc, hétvégén pedig 12 perc lesz."
remelem, be is tartjak
ha igen, akkor az jo
persze most se sokkal ritkabb, kb ilyen

mindket iranyba meg fogja tenni a kort a deakon, ami sajnos tobb perc is lesz
sztem majdnem folosleges, mas jaratoknal is van, h kell setalni, es azert ez nem olyan nagy tavolasg

mint megtudtam, IK 412-esek es IK 415-osok fognak itt jarni, hat ez nem vmi jo hir
IK 412-esek a mostani 4esek: nagyon nem szeretem oket, mert tul szuk a hely az ulesek kozott allashoz, ezert ha tele van, talan meg a combinonal is nehezebb rajta mozogni, emelett nagyon kicsik az ablakai, nyaron remes meleg, es raadasul igen koszosak, gondolom, ezentul se fogjak oket rendesebben takaritani
az IK 415osok sokkal jobbak, a kolesz miatt ismerem, az jar az 53-as vonalan
sajnos azok is marha koszosodok
hat, nem bantam volna, ha meghagyjak a regi piros4es vonalan jaro, tokjo allapotu regi ikarus-okat, a 200as sorozatbol szarmazo sotetkekeket..

jaaa
es meg egy nagy bajom van
persze iagzabol csak kicsi, de megis
szerettem csak 4essel menni suliba: 4es busz + 4es villamos
osztol mar nem fog menni

No comments: