2007-07-13

itthon vagyok par napja
kb semmitteszek


VOLTon most se voltam; eddig soha
de legalabb evfolyamtarsam, r, meg cs hugai meglatogattak [ok mind voltak], en meg megetettem oket
b persze volt, doboltak, elvezte nagyon

olvastam, mint regen, egesz nap
az ertelem es erzelem nem igazan tetszett, bar elveztem, nem kellett kozben hasznalni az agyamat
[regen pont ezert szerettem az anne shirley sorozatot]
nagyon bosszantott, h kb uazok a fordulatok vannak meg benne, mint a bb-ben [buszkeseg es baliteletben]
azert a filmre jo kivancsi vagyok, ang lee rendezte

sutottem sutiket, 2 felet is [nagy dolog egy het alatt, haha], de mindketto elfogyott, mire lefenykepezhettem volna meg leirhattam volna oket a kajas blogomba

na meg mindennap lementuk a fertore szegeny szenvedo b-hez - vitorlastaborban volt maig
nem ertem, miert kinlodott annyira a reggeli futasoktol
felemlegettuk neki a cserkesztaborainkat, foleg amikben s volt; haaat, sztem nem osszevethetok a vitorlas lazulassal, ahol meg az ebedet is a szulok foztek, meg estenkent dvd-t neztek

No comments: