2007-07-26

b itt van nalam bp-n

most csak ketten vagyunk, mert cs elment marosvasarhelyre a felsziget-fesztivalra
marhara banom mar, h nem mentem el vele, tokjo lett volna
tegnap felhivott: bunige jumpingozott, tok bejott neki
jovore tuti megyek en is, ha megy
persze iden is gondoltam ra, csak a rohamosokkal ment, es gondolom, vegig sorozni fognak nonstop, meg cigizni is fog, most meg soros cigis cs-hez nem volt nagy kedvem [most sincs]

b-vel sokfele mentunk:
- ikeaban voltunk, vettunk sok sok learazott cuccot, hasznos kifuto termekeket
- ma elmentunk a hires 12. keruleti turul szoborhoz, mert meg egyszer, vagy 1 eve amikor felebredtem, es bekapcsoltam a tv-t, amiben a hirado ment, benne egy uj turul szobros hirrel, total ugy tunt, mintha nagymamam haborus halott batyjanak a nevet lattam volna
azota terveztem, h elmegyek, es ma osszejott
es tenyleg rajta van, ugyanis abban a keruletben halt meg, a korhazban [miutan hazajott a frontrol]
- utana voltunk nevnapi daubnerben
b nosztalgia dobos tortat, en meg ribizlis maktortat ettem
jo volt, izlett



No comments: