2007-07-17

akartam menni a probajaratos 24 m-es volvoval, de ma nem jott ossze
vszleg ma nem a 7es vonalan es nem a 2es metropotlo ment, ott szobroztam este vagy 40 percet a blahan, es egyik iranyba se jott
azert holnap megegyszer megprobalom, hatha
egy cikk alapjan ugy tunt, h keddtol lesz a 7es vonalan

persze nem hiszem, h fel fog lelkesiteni
kb olyanra szamitok, mint a combino: foloslegesen hosszu, keves ajtoval, allati szuk belso terrel
a cikkek, amiket olvastam, ezeket meg is emlitik

tobb dolog is van, ami gyanus volt nekem az elso perctol
- ha annyira rohadt gyorsan epul a 4es metro, akkor mi a halalnak kell nekunk oda csodabusz? [foleg olyan, amit a veke honlapjan olvastam, h a volvo buszismertetojeben le van irva, h metropotlas az egyik fo profilja a busznak]
- ha szukseg van hosszu buszokra a vonalon, akkor miert nem a 67-es villamost allitjak inkabb vissza?
- ha szukseg van sok ember szallitasara, akkor miert preferaljak a betegesen szuk alacsonypadlos buszokat? vannak reszlegesen alacsonypadlosok is [pl a 120-ason es a 30ason azok jarnak], amikben legalabb a magas reszen sok ember fer el
- miert nem a sokkal gazdasagosabban uzemeltetheto es kornyezetet kevesbe szennyezo villamost vagy trolit valasztja a varosvezetes??

a cikkekbol kiderul, h a bkv nagyon sok ember per negyzetmeterrel szamolja a jarmukapacitast
a hivatalos, volvo altal kiirt adatok eseteben a mostani 7esen jaro volvo-k es a hosszu volvo kozott mindossze 3 ember a kulonbseg!!!

gaaaaz
de azert persze kivancsi vagyok ra nagyon
remenyeim szt ugyse vesz beloluk bp, uh remenyeim szt holnap lesz az egyetlen eselyem ra, h bp-n utazzak ilyennel..

ja, erdekes cikk veke-n, olvassatok el
olyanokat lehet megtudni belole pl, h az ikarus is probalkozott duplacsuklossal!!



kep innen

No comments: