2007-10-14

hahaha

van az az evfolyamtarsam, ip, aki a felezobuliig jobarat volt, azota meg nem
ott kinosan kretenul viselkedett [nem velem], amin rohogtem, meg igazabol szimplan eszrevettem, es ki is mondtam, ami eleg volt ahhoz, h halalosan felmergesitsem vele, igy azota kulonosen viccesen viselkedik velem
nagyjabol ugy csinal, mintha nem leteznek: nem nez ram, hanem atnez rajtam, legtobbszor nem hallja meg, amit mondok, amikor meg vagyok hivva egy buliba, ami eppen nala van, de nem o szervezte, akkor nem enged be a lakasba, stb
olyan sertodott pisis kislanykent viselkedik [amugy fiu, de remesen feminim - ezt mar akkor is megallapitottuk tobben, amikor meg joban voltunk]

[en amugy total semlegesen allok hozza, gyakorlatilag leszarom, de most itt aludt egy evfolyamtarsam, es szobajott ez a gyerek is, es annyira rohogtem rajta, h kenytelen vagyok irni rola]

3 tok mokas ponton total elcseszi az anna-nemletezik-et:
[1] ha barmit mondok, ami vicces, tok gatlastalanul rohog - en a helyeben inkabb veresre ragnam a szamat belulrol, de azert se rohognek - ha mar durci vagyok..
[2] ha olyan ruha van rajtam, ami lehetove teszi, gatlastalanul megnezi a melleimet - no comment
[3] eeees a legfrissebb info, az anna-nem-johet buli kapcsan derult ki: olvassa a blogomat - vszleg a helyeben en is olvasnam, ha tudnam, h letezik, bar nem biztos, de ha olvasnam, senki a vilagon nem tudna rola, azertse

ip lathatoan skizo
nemletezo poenokon nevetgel, nemletezo melleket stirolget es ul az internet elott egy nemletezo blogot olvasva
csak el ne kapjak es be ne zarjak
sajnos lipotrol lecsuszott, pedig az legalabb szep lett volna

na es amit eddig is sejtettem, most kiderult: meg a nevemet se mondja ki
hahaha, ez annyira vicces, a tonosz ota nem rohogtem ekkorat
reggel felalomban rajottem a nagy megoldasra: nyugodtan elhetne a harry potterbol jol ismert modszerrel, es szimplan hivhatna tudjukkinek, akkor nem kene hulyenek tunnie, amikor rolam beszel [uis minden mondtabol kihagyja az allitmanyt, igy semmi ertelme nincs annak, amiket mond]
hahaha, tudjatokki..

meg jo, h nem beszel velem, kul felnnallna a veszelye, h azertis kommentelne, es beirna, h nem is olvassa a blogomat

No comments: