2007-10-28

voltam mostanaban moziban 2szer is, animacios filmeken

kiralyak voltak
jo, h elmentem

megneztem penteken tk-val a frank es wendy c agyament filmet [ezt]
legnagyobb banatomra annyira almos voltam, mivel elozo ejjel nem aludtam, csak kb 20 percet, h vegigaludtam a filmet
ilyet sose szoktam csinalni, eg is a fejem miatta, tiszta kin
persze nem ugy vegig, egyhuzamban, csak kb 5percekre tertem magamhoz, aztan mindig ujra bealudtam
mindenesetre azokban az 5percekben tetszett, sokat rohogtem, tuti megnezem megegyszer, ebren



na ma meg tobbeves almom teljesult: megneztem az animacio vilagnapja alkalmabol levetitett habfurdot [ezt]
ezt sokevente egyszer jatszak itt-ott, pedig vmi szeditoen jo
jaaaj de tetszett
rag lattam ennyire eldobom-az-agyam-annyira-jo filmet [a grindhouse - death proof ota..]
aki tudja, feltetlen nezze meg, mert kiraaaly
teljesen behaltam tole, h mennyire jo
mas is amugy:
Van olyan magyar animációs film, ami olyan jó, mint a Macskafogó, Szaffi, Ludas Matyi és mégsem tud erről jóformán senki.
Habfürdő 1979. 80 perces, annak idején a film megbukott. A szerző szerint 20 év kell majd a filmjének a megértéséhez, elfogadáshoz.
Erre azt mondanám baromság, s lám mégis igaz. A filmet kétszer néztem meg moziban egymást követő napokon. Ilyet nagyon ritkán tesz az ember. Annak idején a Pannónia igazgatója Matolcsi Kovásznai Györgyöt tartotta a legtehetségesebb alkotónak. A film csak a Kovásznai alapítványtól szerezhető sajnos meg. [...]


No comments: