2007-10-14

ma ismet bebizonyitottam, milyen hiresen okos vagyok

amikor felkeltem [igen, kerulom a reggel kifejezest..], megallapitottam, h jajdejo, szepen sut a nap
amikor oda jutottam, h elindultam a varosba [wampra meg a mai mano hazba kiallitast nezni], kialltam az erkelyre, h megnezzem, milyen az ido, mit vegyek fel
azt kint is ereztem, h jaj de szepen sut a nap, ahogy mar bentrol is lattam
azt viszont ugyan lattam, de az agyamig mar nem ert el, h az embereken ennek ellenere kabat, hosszunadrag es cipo van
erre bementem, es felvettem a rovidnadrag-szandal helyett a szoknya-szandal osszeallitasomat [a rovidnadragjaim nagyok lettek ram mind], meg egy pulcsit
legalabb pulcsit

odafele menet huvos volt
visszafelejovet eleg hideg

remelem, maskor ugyesebb lesz a pici agyam

[akkor amugy olyanokkal volt elfoglalva, h bosszankodott, mert anna nagyon szeretett volna elmenni a kepregenyfesztivalra ki ujpestre, de gyik volt es nem mert, mert cs rohamos haverjai nyilvan ott voltak, es fene se tudja, cs nem ment-e ki - ha egyedul volt, akkor azert, ha nem, akkor meg azert
most mar banja anna, h gyik, de sajnos nem lenne jokedve egy ilyen osszefutas utan, sot leginkabb nagyon rossz lenne a kedve
ugyhogy talan megis jobb, h nem kockaztatott
csak igy meg lecsuszott a kepregenyfesztivalrol, amit azert nagyon nagyon ban, mert maskor mindig elment es jok is voltak]

No comments: