2009-10-08

agynemuk

tegnap dumaltam alexszal
orultem neki, mar vagy jo regota nem beszeltunk
[el is kezdett nekem csetelni amikor meg nem voltam online h hast du kein internet oder wilst du nicht mehr mit mir sprechen?]

mondtam neki, lattam szuper autos agynemuhuzatot, azonnal ra gondoltam
de nem traktor meg nem kombajn, szoval csak kicsit
meg sajnos nem villamos es nem bicikli es megcsak nem is vonat ezert most kepes voltam magamnak se megvenni, de ut van a parnan jajdejo majd ha lesz penzem megveszem
csak nevetgelt a gonosz

aztan kuldtem neki masik linket is, h ilyen viszont van nekem, repaban utaznak rajta a nyulak, raadasul itt is van nalam csak ki kell mosnom meg
2 eve karacsonyra kaptam az ocsemtol
irtam h tudta a csalad mennyire birom ezt, egyszerre akarta megvenni nekem ocsem is + a szuleim is + cs is, szerencsere beszeltek egymassal elotte, igy csak egyet kaptam

mondtam neki, kepzelje ha meglatogat, alhat ezzel
erre megint csak nevetgelt a gonosz, mondta h woooow
mondtam neki, nem viccelek, es nezze mar meg mennyire jo, nem?
erre meg mindig csak nevetgelt a gonosz, es ujra kozolte h woooooow
erre kerdeztem tole, tudja-e hany ember el a foldon
tudta
kerdeztem h szte ebbol a rengeteg rengeteg emberbol hany van akit beengednek az agyamba ugy h en is ott vagyok
megsejtette a valaszt
kerdeztem h mar ez is nem egi szerencse-e ra nezve, es akkor meg nem is beszeltunk arrol h repas nyulas agynemuhuzat
asszem itt kezdte megerezni a dolgok sulyat
a szokasos woooow helyett megkerdezte mikor randi becsben

No comments: