2009-10-27

isten baranya + alex nyulacsakaja

regebben szoktam ra h allami unnepeken vannak fix programok:
[1] allami muzeumok
[2] cukraszda
[3] villamosozas
most okt 23-an
[1] a tervezett 100 muzeum helyett csak 2-ben voltam es nem vidaman bameszkodtam hanem kifolyattam nehany konnycseppet egy ocsmany epres lekvartarto elott meg egy 50esevekbeli plakat elott
[2] a cukraszdat meg csak nem is terveztem [a lenyeg hianyzott]
[3] villamosozas se volt [marmint volt de csak szukseg-4es6os nem pedig mosolygos-dunanezos-2esvili vagy epuleteketnezos-28as vagy parlamentnezos-19es meg foleg nem 14essel-a-napsuteses-1esvillamosig-azzal-vegig-onnan-17es-vegig-onnan-4es6os-onnan-setalas-aztan-14essel-haza]

elmentem a neprajzi muzeumba, az az egyik legkedvesebb muzeumom mar jo regota
ott volt egy mini kiallitas [a wc melletti folyoson, ez annyira siralmas "_"]
Az Isten báránya. Agnus Dei-ábrázolások népi tárgyakon
talaltam nehany egeszen szanalmas kis baranykat, elkepesztettek milyen esetlen bena allatok



mikozben epp ezt fenykepeztem a 6 piskotalabaval, azon jart az agyam h ennel mondjuk az en piskotafulu nyulam se sokkal rosszabb



aztan most tovabbgondolkoztam es hahahahaha arra jottem ra h a nyulam siman egy kortars nepmuveszeti alkotas
[eleve mi mas lehetne]

eloszor ezt azzal indokoltam h ((anna ∈ nep) es (himzes ∈ muveszet)) bar seeejtettem h a nepmuveszeti alkotasoknak nem ilyen a definicioja "_"
utananeztem nyilvan
vmi lexikon [via wikipedia]:
„A népművészet azokból az alkotásokból áll, amelyeket a nép a maga szükségletére hoz létre saját hagyományai alapján”
de akkora tenyleg az lehet a nyuuul
, oder?
gyanitom alexandru nem is tudja h mekkora ertek van a birtokaban
mai magyar nepmuveszet az o unguroaicajatol az annuskatol

2 comments:

Unknown said...

a szemei a legjobbak
ugy nez, mint egy maffiozo -_-

anna said...

igen
gondoltam kemenytekintetu pasinak kemenytekintetu nyul, nemam vmi mosolygos vidam vagy megkevesbe josagos nyulacska