2009-10-25

japan metroplakatok, hahaha

total belejuk szerettem, nemtom bkv miert nem csinal ilyeneket, tiszta moka es kacagas lenne a tomegkozlekedes



ez a total kedvencem ahol elkapta a szel v vmi szellem a manga-fiut a metroban



azert mondjuk ezek se rosszak, a kajat tolo srac, a tornazo srac meg az esernyofegyver hasznalati utasitassal
meeeg foleg a metroajtos ongyilkos srac

naja rament nem illik enni a metron, mondjuk ismerek olyan elvetemult embert aki papucsban ramennel borzolta nehany japan idegeit, hm hm, talan legkozelebb engem is megtamad egy esernyovel, majd figyelek

amugy itt van az osszes plakat
en meg itt talaltam oket:

(...) Teszi Palkó mindezt olyan szemmel látható jókedvvel és életörömmel, hogy az embernek egyből kedve kerekedik hozzá. Különösen, ha megnézem a plakát többi szereplőjét, a gülüszemű Szomorúarcúakat, akik látható utálattal néznek hősünkre, (...)

2 comments:

kalozpeti said...

metros öngyilkos?!? hahaha -> "please do it on the beach"
hehe

anna said...

nade szted mi a fenet csinal ott a srac???
nekem nem sok otletem van az ongyin kivul