2009-10-06

megfagyunk-e holnap?

annyi hulyeseget hordok itt ossze mostanaban
gondoltam legyen haszna is annak h az ember errejar
ba akartam tenni oldalra egy idojaraselorejelzo biszbaszt, legalabb tudjak az olvasoim megfagynak-e masnap vagy nem

bosszant h a google-nak van egy tok szep, amit be lehet tenni az iGoogle-ba de ide nem ment
aaa jo bonyolultnak tunik, feladtam
utalom a ronda megoldasokat, amiket talaltam azok mind nem tetszettek

[....]

kozben talaltam mashogy google-osat ami nemrossz
egy baj h van rajta reklam ami nem tetszik
annyit tettem h pont ugy allitottam be h a reklam nem latszik csak ha vki legorget hozza
hm hmmajd meglatom meg, itthagyom-e az oldalmenumben vagy nem

legalabb megprobaltam

u p d a t e
ugy tunik nem is latszik a gorgethetoseg, remek
kar h alatta meg folotte par hulyeseg ottvan


u p d a t e 2
leszedem inkabb, idegesit
bocs [a lepkek a hibasak]

No comments: