2009-03-30

3 kep a szobamrol

regota igertem [foleg a csaladnak] h vegre kepek de persze soha
ne oruljetek, most is csak 3 kicsi reszlet
majd egyszer ha besut a nap es vegre birok normalisakat csin, akkor lesz tobb is, most csak ennyi



este olvastam, haha kicsit egysikuan
-- masodik kedvenc javier marias regenyemet, a holnap a csataban gondolj ram-ot kihoztam magammal, lenyugozo lassusaggal olvasom, de sajnos mar igy is csak 4-5 oldal van hatra belole, csodalatos, total odavagyok ettol a pasastol
-- kivettem a konyvtarbol uezt spanyolul is, manana en la batalla piensa en mi
jon viktor vmelyik este, karlsruhen at megy munchenbe, neki vettem ki
tok szuper h tudok azonositani mondatokat [szotar nelkul], persze nyilvan a magyar kiadassal + a spanyol-nemet szotarral meg kellett vizsgalnom alaposan
-- kivettem az uberkedvencemet, a szivem feher-et nemetul, mein herz so weiss, es igyekszem tultenni magam rajta, h igy milyen lassu az olvasas vaaa, nade azert meg igy is elvezem, hala egnek
azert persze kisszotar, bar vagy epp lusta vagyok kinyitni vagy epp amit nem ertek, nincs benne, ilyenkor persze anna sikit, utalja ha nem ert egy szot es ugy kell tovabbolvasnia



agyam lehajtos idiota reszenek a teteje + a matrac + fenykepek



kavicsok, mar itt is egesz sok
[multkor bimal amikor itt volt, nekiallt osszekeverni oket, csak lestem
aztan olyan szemekkel neztem ra h micsinal h gyorsan visszacsinalta, persze rosszul, meg jo h en kepben vagyok, nem is ertem hogy jutott ilyesmi az eszebe]

No comments: