2009-03-26

viktor kocsija

naszoval


az egy kacsa, egy ente, egy citroen nemtommi, az a regi citroen

annyi elo-tudasom volt a kacsakrol, h amikor java programozast tanultunk az elozo felevben, akkor az objektumorientalt programozas lenyege, az objektum fogalom bevezetesekor a bevett auto.. peldat mondta a tanar is
miszerint az auto az osztaly, aminek vannak tulajdonsagai, pl szin, meg rendszam, meg gyartas datuma, meg h van-e benne radio, meg egyebek
egy konkret auto meg egy objektum, pl az o regi citroen kacsaja, es egybol elmonta a tulajdonsagait, amire mar nem emlekszem, csak arra h radio nincs benne, de nincs is ra szukseg, mert olyan hangos h ugyse lehetne hallani
a pasi amugy lathatoan nagy nagy szeretettel emlegette azt a kocsit, de mar nincs meg neki

amikor viktor itt volt, mondta h van egy citroen kacsaja, egybol el is mondtam neki h a java tanar kacsajaban nem volt radio, mire viktor mondta h ja, folosleges, ugyse lehetne hallani "_"
mondtam, h tudom
[ezzel egyutt az oveben van, mint azt kesobb meglattam, meg magno is, nem csak radio]

most elmeselte a tortenetet is
nem tul reg vette
szerett volna egy kocsit, es az apukajanak is egy osregi citroenje volt amit o is nagyon szeretett, meg mintha neki is lett volna regebben egy kacsaja mar, nem emlekszem pontosan
aztan a csajanak/felesegenek volt egy kocsija, akkor nem volt szukseg masikra, de amikor mar nem voltak egyutt akkor gyorsan vett egy kacsat maganak mert felt h egyre kevesebb lesz aztan nehogy ne kapjon mar
azt mondta asszem, h 90ig gyartottak, ami meglepett, meg se fordult a fejemben, h ilyen sokaig
az ove 83-as

eloszor nem is ultem bele, csak beletettuk a taskam
kerdeztem viktort, nem zarja-e be, mondta h nem szokta, hahaha, de tenyleg nem viccelt
aztan a kedvemert bezarta


kesobb a botanikus kert utan beleultem, es oooo ooo tiszta trabant-emlek-tenger, szinte konnyek szoktek a szemembe
imadtam a kis kek trabantunkat, ha most valasztanom kene h milyen kocsink legyen, pontosan azt a regi trabit szeretnem, semmi mast
[olyan durva, h b nem is ismerte mert meg nem elt akkor, egek, szegeny b lecsuszott rola]
meg most is emlekszem a rendszamara: TB 99 07
o jaj, kedves oreg trabink

szova beleultem es a meghatodos par pillanat utan elkezdtem kacagni, annyira vicces az az auto

a kedvemert mentunk 2 oriasi kanyart, egybol le is allt, vmit meg kellett nyomni rajta, aztan mentunk tovabb

allati gyors am, mondta is viktor, h csomoszor megbuntetik mert tul gyorsan megy vele, azert eleg vicces lehet ahogy ez a kis autocska elszaguld a normalis kocsik mellett, haha


amikor mentunk lausanne-ba, ugy neztek a kocsit mas autokbol, mintha kb biciklivel mennenk az autopalyan, csak lestem h itt ennyire nagy szam egy nem uj jo kocsi


nagyon tetszett a legkondi is, meg az ablaknyitas is, pont ezt szerettem a trabiban is, tiszta mechanikus az egesz, jajdejooo kis auto
jaa es itt a magno
poooont a kocsiban ultem amikor megvolt az 50 000, mekkora szerencse, hehe, le is fenykepeztem


az meg nagyon kedves volt, micsoda szereto gondoskodassal kezeli viktor
tankoltunk az autopalyas benzintoltogetes utan, szepen vegignezte a kerekeket, kaptak is uj levegot

folyt kov: viktornak van egy lakokocsija is
sajnos meg nem lattam, de fenykepeim vannak rola
most eppen egy kiallitason szerepel munchenben, asszem ez sokat sejtet "_"

5 comments:

viri said...

ez a kocsi csodás!!!!
egyébként pont tegnap láttam az utcánkban egy trabit. hát nekem is eszembe jutottak a régi szép idők!

nekünk nem volt (csak a szomszédunknak,de naná,hogy sokszor ültünk benne!),nekünk wartburgunk volt amióta az eszemet tudom,még mindig az van.

meg volt egy időben két kisbuszunk,azok is olyan régiek voltak,csodásan néztek ki,az egyik narancssárga,a másik világoszöld volt. majd megnézem,hátha benne vannak valamelyik régi fényképalbumban. mmmmmmmmm.

viri said...

máltában is az tetszett a legjobban (komolyan),hogy mindenhol régi kocsik jöttek szembe. trabit nem láttam,de ladát és kis polskit igen:)

a buszok szintén nem mai fiúk,mind sárga,és belül a vezető saját birodalmába kerülünk. szűz mária képek,mindenféle kiírások,díszek,annyira hangulatos! és a plafonon végigfutó zsinór meghúzásával lehet jelezni.

anna said...

hehe, en wartburgban sztem meg sosem ultem
kisbuszunk se volt soha, de marhara tetszettek mindig, dejoook azok
szuper lenne egy fenykep
maltarol csak hallottam vicceseket, azok viszont hasonlok voltak, jaja "_"

smrsm said...

borónak volt egy kacsája még egyetemen, volt is benne magnó de mindig azon röhögtünk hogy amikor neubautent hallgattunk utazás közben akkor nem lehetett eldönteni hogy az autóból jönnek a hangok vagy a hangszóróból.
jó volt vezetni amúgy, lelke volt :)

anna said...

hehehe

amuuuugy _tegnap_ egy buliban talalkoztam az _elso_ nemettel, aki ismerte a neubautent
mondtam neki, h o az elso, nem hitte, random megkerdeztuk egy masik nemettol h ismeri-e, es megkerdezte h _marmint hol_
"_"