2009-03-24

savagnier + buli

az ottani suli tornatermeben volt a roplabdameccs
vmi nagyon fontos jatek volt, ezert vegul viktor nem is jatszott, uis januarban volt egy komoly serulese, amitol csunyan szetment a terde
[nem is birt jarni egy ideig, meg jo h most mar mukodik, sielni is volt nemreg vele, de ugy tunik, annyira meg nem hibatlan h kockaztattak volna a terde miatt a meccset]

amugy szuperul jatszott a csapat, nyertek is nagyon szepen
jo volt nezni a jatekot, pedig mindig utaltam a roplabdat
[viszont most is ereztem, h minden eros csukloval elutesnel megremegett a gyomrom, full paranak tunik nekem ez a csukloval, nem is ertem miert nem torik ki minden jatekosnak a keze, meg nezni is rossz, vaaaa, szegeny csuklok]


a meccs utan mondta viktor, h legalabb fel ora meg osszeszedik magukat az emberek meg zuhanyzas meg ilyenek, szte menjek el addig setalni
eloszor nem mentem, neztem a kis kolykoket ahogy jatszottak, nagyon viccesek voltak, kis szunyogok, hehe



aztan vegul elmentem
marha jo kis falu, nagyon szep volt
elegge frusztralt h mindenki koszont, es vmi hasonlot mondtam en is nekik mint ok nekem, de ki nem allhatom h nem kerdeztem meg elotte viktort h pontosan mit kell koszonni, vaaa
csomo csomo hazat lefenykepeztem, igazan nagyon szepek voltak

utana visszamentem, viktor total elajult h csak egy nagyon vekony pulcsi van rajtam [alatta meg egy spagettipantos polocska - tenyleg hideg volt], ram akarta adni a kabatjat, de mondtam h dehogyis, aztan vegul ramadta a roplabdacsapatos pulcsijat, hehe

tok tok kedvesek voltak a tobbiek
kerdeztek kerek-e sort, csak lestem, h vezetes elott isznak, de ott nincs zero tolerancia, ok is csak lestek h nalunk meg van
nehanyan beszeltek valahogy francian kivul, azokkal dumalgattam kicsit
egy srac mondta, h elozo hetvegen voltak a baratnojevel bp-n, jaj jaj de jo nekik, aztan mondta h azt olvasta elozoleg az utikonyveben h nemettel siman lehet boldogulni, de azt tapasztalta h nemettel egyaltalan nem, viszont angollal tenyleg siman
ez megnyugtatott, azt vartam h azt tapasztalja, semmilyen nyelvvel nem jut semmire, hehe a pesszimista vilagszemleletem "_"

aztan elindultunk, mindenki imadja viktor kocsijat, mondta is viktor, h napi 50 euroert barki megkaphatja, hehe
amikor elindultunk vele, udvrivalgas volt, szelvesz gyorsan mentunk, aaa de jo az a kiskocsi

a buli szuper volt, tovabbra is allati kedves volt mindenki
kalap-buli volt csak viktor elfelejtette, de szerencsere volt par kalap ami meg nem volt senki fejen, szoval kaptunk mi is kalapot
full odavolt tole, milyen jol nezek ki kalapban, mondtam is neki, h s-tol kalapot kapok karacsonyra, majd kivalasztom egyszer ha egyutt leszunk epp vmi kalapos kozeleben
remek remek dolgokat ettunk meg ittunk

csomot dumaltunk, masokkal is meg ketten is
eloszor sokan azt hittek, nemet vagyok en is, aztan mondtuk h tkp ki is vagyok meg honnan ismerjuk egymast
alapbol csak rohogtek, nem nagyon hittek, de aztan csak elhittek
[azota mondta viktor, h mondtak neki, h birtak engem nagyon, es egyaltalan nem ugy tuntunk, mint akik csak ennyiszer talalkoztunk az eletben, ugy neztunk ki, mint akik 1000 eve blablabla; mondtam neki, h kicsit en is igy erzem]

masokkal leginkabb nyelvekrol karattyoltam, igazabol elkepesztett ez az orszag
ott a francia reszen a suliban tanulnak nemetet, persze sima hochdeutschot
es kesobb ha netan zurichben akarnak dolgozni, nem tudnak semmilyen allast talalni, mert nem beszelnek schweizer deutschul, csak hochdeutscul, ami nem erdekel senkit
aaaaaa
[most az en bulimon dumaltam errol vkikkel, mar nem is tudom, h a franciakkal vagy a nemetekkel, de sztem a franciakkal, es ok azt mondtak, nincs is semmilyen "hoch schweizer deutsch", szoval mindenhol csak dialektus, nekik sem trivi erteni egymast, nem is lehetne olyat tanulni -- ez egesz elkepeszto, micsoda egy orszag, te jo eg]
nincs semmilyen allami tv vagy radio amit mindenki ertene
a parlamentben mindenki a sajat nyelven beszel
viktorek is igy vannak a munkahelyen, mindenki a sajat nyelven beszel / valaszol egy kerdesre, persze kell is tudniuk mindket nyelvet [mindkettot, haha, a masodik itt eppenseggel pont hochdeutschot jelent]

nagyon jol ereztem magam, jaj nagyon
aztan vmikor keso keso ejjel hazasetaltunk

4 comments:

viri said...

és ez valami komoly röplabdacsapat? mármint első osztály vagy ilyesmi?
nekem is röplabdázás közben ment ki a térdem anno..:S és most fogok is járni edzésre pomázon:)

amúgy a csukló sztem teniszben gázabb. legalábbis nekem több gondom volt vele,lehet azért,mert nem vagyok olyan erős férfi,mint a sportolók:)

miért,hogy köszöntek a faluban??

anna said...

neeem, nem tunt tul komolynak, de persze nem tudhatom

ja a csuklo nalam fura, mert kosarazni meg rengeteget kosaraztam es az a labda marha nehez ugye meg az is eleg gyors, de valahogy az nem volt ilyen ijeszto nekem, nemtommiert

franciaul, mittudomen hogy
kb 2 szot tudok franciaul, de epp koszonni azt nem
"_"

viri said...

jaaaaaaa,azt hittem,hogy valami különös módon köszöntek:)

anna said...

nemtom, akar az is lehet
mar azt is elfelejtettem, miket valaszolgattam, haha