2009-03-23

neuchatel

[amikor mentem viktorhoz [marc 12-en csutortokon], odafele megalltam bazelban, marmint nem csak atszalltam, hanem setaltam is ott par orat, de azt csak kesobb fogom leirni, sok sok kep amikhez meg nem nagyon nyultam hozza]

amikor megerkeztem, beraktuk a taskam viktor kocsijaba, aztan egybol felmentunk a hegyre setalni a neuchateli botanikus kertbe
most nem volt tul nagy szam, eleve eleg picike kert, meg meg nem is viragzott rugyezett levelelezett zoldelt semmi, gondolom sokkal erdekesebb amikor van is mit nezni benne
az is mokas volt nekem h mennyire kicsi, a sopronihoz vagyok szokva, ami eleg nagy, siman el lehet maszkalni benne nehany oran at
ebben nem, ez olyan negyedoras meretu
persze ezzel egyutt tokjo volt, elveztem nagyon

aztan amikor leertunk, mondta viktor, h szuksege van egy nagy kore az agyhoz, ami amugy a nagypapaja agya volt
[egesz pontosan ahogy kesobb megtudtam, a nagyszulei agyanak az egyik fele, csak azt tudta elhozni ebbe a lakasba, neki meg eleg az is [sot mi ketten is siman elfertunk benne, szoval ertheto]]
nem nagyon fogtam, mirol beszel, marminthogy miben modosit a jelenletem, tul nehez vagyok-e vagy mivan
aztan kesobb mondta, h csak miattam rakta ossze az agyat vegre, eddig a foldon aludt a matracon
persze a ko szerepe tovabbra se tiszta nekem, nem ereztem sehol hogy azon fekudnenk, de mindegy, valahova kellett az az oriasi ko amit kicipelt egy epitkezesrol, ahova bemaszott, mikozben fuldokoltam a rohogestol kint a keritesen kivul
[amugy mondta v, h keres majd inkabb egy masikat, ez tul szogletes es tul poros, nem tetszik neki; azt meg mar egeszen nem tudom elkepzelni, mi a fene haszna lehet egy kedves gombolyu konek az agyban, de majd ha megyek legkozelebb, megvizsgalom alaposan, min is alszok "_"]

a hazauton kb 1 perc alatt szerettem bele teljesen az autojaba

viktor lakasa lenyugozott, az annaesziken is irtam, total szuper az egesz, ahogy berendezte meg ahogy mukodik



amikor odaertunk, ez fogadott, hat csak lestem, micsoda szuper kedves pasi ez a viktor [meghatodas puszi megoleles ismet [mikozben o majdnem leszakad a kotol]]



az ablakbol tenyleg mindenfele hegy latszik
amikor a kepet csinaltam, nem volt tul tiszta a levego, szoval itt nem latszik tul sok minden
meg meg akarta mutatni nekem, melyik hegy melyik [pontosabban engem erdekelt nagyon de tenyleg, es megkertem es mondta h persze, majd megnezzuk a terkepen], de aztan annyi mindent csinaltunk h mar nem maradt ra ido
majd legkozelebb
[galad anna vagyok, mert viszont amikor cs apukaja lelkesen mutogatta nekem a budai hegyeket az erkelyukrol, az nem hozott kulonosebben lazba, pedig azok szebben latszottak meg nem is voltak ennyien meg hallottam is mar mindegyikrol]




ja amugy eleg mokas falevelek vannak az ablakon "_"

masnap setaltam egy kicsit miutan sokat aludtam es elmulasztottam a fejfajasom



nagyon tetszett az egyetem egyik epulete, hu
aztan elsetaltam viktorhoz a munkahelye ele, jo hamar eljott miattam, h setalhassunk meg a varosban, pl h felmehessunk a varhoz vagy kastelyhoz [nekem inkabb var hangulata volt, de schloss szoval nemtom] [persze siman varkastely, hehe]



hu nagyon szep volt
vicces, h a varos egyik reszenel azt mondta viktor, tok nem svajci hangulatu, hanem inkabb francia, a masik reszenel meg ugyanezt mondta csak az olasz hangulatu volt, szoval talan bazelban lattam igazi svajci hangulatot, nemtom, itt biztos nem

aztan elindultunk haza, eloszor gyalog, aztan inkabb buszoztunk, szuper volt buszozni, viktor csak vigyorgott h mennyire elvezek ilyen esemenyeket



buszozas elott meg lementunk a tohoz, a neuchatel tohoz
[ami mellett amugy az egyetlen neuchateli villamos, az 5os megy]
eees anna nyilvan nekiallt koveket gyujteni, lett is 6 csodas kavicsom onnan



talaltam zuzmokbol kirakott hoembereket, elkepesztoen hulyen neztek ki, nem lehetett nem lefenykepezni
meg viktor se latta oket, pedig mar eleg roncs allapotban voltak, jo regota ott lehetnek
egek de ronda volt, egy rakas ocsmany hoember, hahaha



ugy altalaban vegig szuper eveseket csinaltunk, itt van par kep rola, persze az annaesziken szep alaposan leirtam mindent, csak ezeket a kepeket nagyon szeretem
a kepeken [1] a pentek reggeli termoszteam van, erre ebredtem, meg [2] a csokinyul amit kis nicolas meseles kozben az agybakave melle nyomtunk be, meg [3] a vasarnapi reggelink, [4] meg a dan karamelles ostyas kavenk a barat-kavescseszeinkbol

[folyt kov]

2 comments:

viri said...

azok a hóemberek nagyon komolyak!:D

anna said...

haha, igen, nagyon