2009-03-21

ujabb ufok

mindenkinek mondani szoktam, h itt mindenki ufo
persze nyilvan en is, nem veletlenul lepkek a fejben..
nem szoktak elhinni, gondolom azt hiszik h anna csak tuloz csak tuloz
meg viktor se hitte el h mary ufo pedig o az egyik legufobb, meg akkor is ha kedves nagyon es adott neki afrikai zenet, csak eppen embert jatszott amikor talalkoztak

amikor kijott a + sz, akkor eloszor ok se hittek, a vegen meg a par nap utan mar kozoltek h garantaltan megbolondulnanak ilyen arcok kozott, itt senki nem normalis
szoktam is mondani, h tiszta varazshegy feeling, az ido is mashogy telik, nincsenek az emberek szokszor sehol, pl senki nincs egesz nap az utcan, fogalmam sincs hol vannak, meg itt mar az se hoz ki a sodrombol [ennyi idosen mar komoly kifejezeseket kell hasznalnom] h van amit minden nap 9-10szer mondok el ugyanannak az embernek, csak siman elmondom ismet, vagy h pont mary fel ev alatt se tudta megtanulni sanyi nevet es siman szonyat mondott helyette amikor a bucsubulijat szerveztuk

na es az ufok forrasa kiapadhatatlan, nincs mese

tegnap andrissal mentunk a lidlbe ahol vettun 1000 dolgot a bulihoz
es nyilvan magyarul dumaltunk kozben
erre odajott egy oregasszony, es kozolte velem nemetul h o magyar de mar nem tud magyarul es hol lakok netan a park sarkanal, mert akar irni egy levelet a puspoknek [magyarul] es kene segitenem neki
"_"
termeszetesen elkepesztoen segitokesz voltam es megadtam a telefonszamom, egesz kivancsian varom a randit
asszem a biztonsag kedveert viszem andrist is, nemtom hany ufoval lakik egyutt vagy talan boszorkany es jaj jaj ki tudja

aztan tegnap a bulim vegefele megjelent egy ember a konyhaban
akit mar nehanyszor lattam a koleszban de sosem beszeltunk egy szot sem
dumalt nehany emberrel, idovel velem is, mert hallotta h a buli szulinapi buli es akarta kozolni velem h tudja h enyem a buli es boldog szulinapot nekem
miutan dumaltunk, meg mindig nem tudtam eldonteni h ferfi / no az illeto, ami eleg durva, mert ugy hittem h ha beszelunk, megiscsak el tudom majd donteni nade megse
celestin egybol odasompolygott hozzam es megkerdezte, h ferfi / no, mar ne is haragudjak ezert az egyszeru kerdesert, es eleg nagyon rohogtunk amikor megsugtam neki h fogalmam sincs, annak ellenere h fel oran at beszelgettunk
azt az infot is megtudtam, h senki nem tudta eldonteni

most itt ulok a suliban, vmi misztikus modon egyedul nekem van kesz a feladat raadasul tokjo szep hibatlan sikerult, uh vidaman blogot firkalok meg dumalok ezzel-azzal [persze akar haza is mehetnek de mokas ez a kevesebb mint 2 ora alvas utani napsutes egyetem gepterem kacagas]
saed baratom eleg hamar elment tegnap mert messze lakik es az utolso villamost el akarta erni [bar mondtam neki h siman aludjon a matracomon]
most elmeseltem neki ezt a rejtelyes karaktert, csak fogta a fejet h viccelek, ugye, de mondtam h nem nem, az a durva h nem
remek volt angolul elmeselni mert folyamatosan he or she blablabla, korulmenyes megfogalmazni
szoval remeltem h majd andris elarulja, mert o meg egesz sokat dumalt vele, de mondta h fogalma sincs "_"
aztan maryt is megkerdeztem, na o azt mondta, h ugy hiszi, pasi volt, de csak tipp igazabol, nincs semmi alapja

az ember amugy meg elajult a kajaktol amiket csinaltam, es mondta h a gulasch a nagy specialitasa [magyarazat: becsbol szarmazik az anyukaja "_"], majd mindenkepp meghiv ha legkozelebb csinal
majd igyekszem megnezni a szobajat, es remelem ki lesz irva az ajtaja melle a neve, amibol talan csak kiderul h ferfi vagy no, persze remelem nem andrea mert akkor bebuktam

majd folytatom az ufos meg a szulinapos szovegeket, most ennyi eleg volt
samuel mar 4szer kozolte velem nagyon vigyorogva h anna my dear you are in a class not in a market, eleg jol elrohogunk itt az emberekkel

No comments: