2007-08-18

a banatomrol - nem tul nagy sikerrel - mozibajarassal is igyekszem elvonni a figyelmemet
a csucs a moziunnep lesz persze, amin tavaly is 12 filmet neztem meg 4 nap alatt
most is hasonlora szamitok

kedden megneztuk cs-vel a cirkoban az ágybant
jo volt, de nem illett a hangulatomhoz, nagyon
kar

szerdan megneztuk kedvenc tarantinom uj filmjet, a grindhouse - halalbiztost
na, az mar sikeresebb valasztas volt
szetrohogtem rajta az agyam, nekem allatira tetszett
elegge mas, mint a tobbi filmje, amit lattam, de igazabol nagyon tarantino ez is
javaslom mindekinek, h nezze meg
a film kozben rajottem, h a tarantino filmeknek folosleges karikat adni
akinek fekszik, az 13 evesen is elajul tole [mint en a ponyvaregenytol], akinek meg nem fekszik, az husz folott is csukott szemmel nezi es remuldozik rajta [mint egyik evfolyamtarsam meg a batyja a kill billen]
szoval siman korhatar nelkulinek tennem be
ez persze 18-as volt, de tul indokoltnak nem lattam
csak egyetlen rovid jelenetben van sok ver, meg lerepul egy lab, de az is nyilvan sokkal inkabb vicces, mint egyeb
szoval mindenki nezze meg, csodas film

utana hazajottunk, es megkerestem a youtube-on tarantino legelso, 1987ben keszult filmjet
ma nem vallalja be, pedig sztem megtehetne, vicces nagyon
csak 34 perces, mert kigyulladt a film a laborban, es ennyit tudtak osszevagni a maradekbol
my best friend's birthday a cime
en mar lattam regebben, amikor a vagvolgyi konyve megjelent, 2szer levetitettek moziban
szkp volt evfolyamtarsammal neztuk a vorosmartyban, es nagyon nagyon jo volt
most, h cs-vel megneztem, szinten nagyon jo volt, most is rengeteget rohogtem rajta, pedig nyilvan alig ertettem vmit a szovegbol

ezutan fel oran belul szakitott velem


tegnap is elmentem moziba, es sajnos cs-t is erdekelte, eljott
nem kellett volna, mert annyira ki voltam keszulve a mellette ulestol, h vegig sirdogaltam a film alatt
a palyan kivult neztuk, a cirkoban
irani film, egy nagyon kiraly rendezo, jafar panahi legutobbi filmje
nagyon erdekes, dokumentarista most is
arrol szol, h iran foci vb-be valo bejutasaert jatszott meccsere lanyok is megprobalnak bejutni, pedig nekik nem szabad
persze perzsaul volt, feliratos, en meg sirtam, es a konnyeimtol nem lattam a rohadt feliratot
meg jo, h siman ertheto volt igy is
azert bosszanto az egesz

No comments: