2007-08-30

a cs-tol valo vegleges elvalas utan keptelen lettem volna egy berendezetlen, internettelen, szamomra egyelore tok idegen lakasban tolteni a hetveget teljesen egyedul
raadasul bp is eleg necces lett volna, mert meg kilatasban volt 2 program, amikre cs velem akart menni, es tudtam, h helyettem a csajjal fog, aki miatt ejtett
raadasul vartam is nagyon a programokat, foleg az egyiket

szoval messze az volt a legokosabb otlet, h lelepjek bp-rol

elmentem szegedre egy nagyon regi nagyon jo baratnomhoz, akit akkor lattam utoljara, amikor cs-vel nagyon a kapcsolatunk elejen voltunk meg

a vonaton talalkoztunk vele, kb komaromnal lattam meg
ott leultem melle, egy hely volt a fulkeben, amugy bp ota alltunk, mert tele volt a vonat
kestunk sokat, ennek ellenere cs leszallt gyorben, ahol kb 10 percet kellett volna allnia, h vegyen maganak sort vagy kavet, nemtommelyiket
persze mondtam, h le ne szalljon, mert tuti nem var 10 percet a sok keses miatt a vonat
persze leszallt
persze nem varta meg a vonat
persze fogtam a fejem, h milyen emberrel hozott ossze a sors
most meg aztan megjobban foghatom


nagy otlet volt tolem szegedre menni, aldom az eszemet
eletemben 3szor voltam ott
[1] egyszer egy osztalykirandulason, amibol egyetlen helyre emlekszem csak a varosbol
[2] aztan voltam egy unokaterstvertalalkozon, ami vegig egy rokon hazaban folyt, ha jol emlekszem, szoval ott meg a varos lete se remlik
[3] na es harmadszor viszont lementem cs utan egy konferenciara, igy egy hetet voltunk egyutt ott, es persze rengeteget maszkaltunk
sot meg a szamomra legkedvesebb rovidnadragjat is itt vettuk
azt hittem, semmire sem emlekszem belole, olyan reg volt mar
haha, de hulye voltam

aztan amikor a baratnommel, d-val elindultunk hazafele, remekul minden helyre emlekeztem, h itt cs-vel maszkaltunk, meg itt ettunk, meg hasonlok
meg azt a hazat is megismertem, ahol a szallasunk volt
uh lementem cs elol menekulni, es ugyanugy csak o jart az eszemben

emellett d-nak is, es a lakotarsanak is nagyon komoly es fontos szigorlataik es vizsgaik es megirando dolgozataik voltak hatra az UV het miatt
mindketten ugy alltak/nak, h ezen mulik 1-1 szak, h megmaradhat-e nekik, v nem
szoval marhara nem alkalmas pillanatban erkeztem, marhara a nem alkalmas helyre
viszont a csajok olyan kiralyul kezelesbe vettek a lelkem, h ugyan volt siras, meg majdnem kiabalas, megis nagyon jot tett, h lementem
megegyszer kosz, h tartottatok bennem a lelket, meg segitettetek tok sokat

d-nak emlitettem a blogomat
csak nezett ertetlenul, mire jo ez
aztan itt a nagy eredmeny: megszuletett d blogja, napi 100 bejegyzessel, tanulas helyett
tobb postban is megemlit engem, mokas olvasni, meg persze kicsit ijeszto is
mas erezni a kiborulasomat, meg mas latni d meglepodeset, h ennyire ki vagyok borulva

ettunk finomakat
voltam lild-ben, eletemben eloszor
bicajoztam egyedul, ismeretlen, kutyas, parazos helyeken, meg persze nagy oromomre akkor talaltam meg a hazat, ahol cs-vel volt a szallasunk annakidejen
megismerkedtem d egy baratnojevel, meg a kislanyaval is, meg d egyik expasijaval
vegig akartam uszni menni, de persze nem jott ossze

talaltam egy csodaszep hazat, azt le is fenykepeztem:


meg persze a csodaszep csajokat is:


kosz megegyszer, jo volt nagyon, sztem majd jovok am maskor is

No comments: