2007-08-20

tegnap megvolt az elso - es gondolom sokaig az utolso - sirasmentes ejszakam
gondolom, sokat szamitott, h cs-vel kb reggel 4ig dumaltunk, es ismet csomo mindenre rajottunk
olyanokra is, amik lehetove tesznek egy esetleges kesobbi folytatast, ha mindketten ugy akarjuk
bar eszemben sincs ebben bizni


aztan mara elmult a jokedv

ebredes utan nagy pakolas, mert p-ek jottek kocsival, mentek egerbol haza, igy atkoltoztettek a cuccaim nagy reszet
utana kimentunk a decathlonba
cs visszacserelte a nemjo futocipojet
en kaptam nevnapomra egy csodas polot, nagyon tetszik, regota ilyet akartam, de nem nagyon lattam ennyire jot
na es persze a konkret terveimet elfelejtettem, a fene egy meg
akartam egy biciklivedo ponyvat, mert j-nal az erkelyen fog lakni a bicajom, bar telre majd idehozom cs-hez, megbeszeltuk
nade az olyan esok, mint ami ma is volt, biztos nem tesznek majd jot neki, jobb lenne a ponyva alatt
meg biciklizaram sincs, a cs-et hasznaltam mindig, mert mindig egyutt bicajoztunk csak
egyszer regen ugyan vettem egyet, de vmi fura vedorendszere van a rozsdasodas ellen: a kulcs helyet egy kis lapocska vedte, amit a kulccsal kell felretolni nyitaskor
megvettem, bar nem birtam kinyitni, mert cs megnyugtatott, h nyilvan ki fogom tudni nyitni, ha raerzek a mozdulatra
nem ereztem ra, uh b-nel landolt
azota se volt szuksegem sajatra
most mar lesz
sajnos se ponyvat, se zarat nem neztem, szet van esve az agyam ilyenekhez

amikor hazaertunk, marmint cs-hez ertunk, utana kitalalta, h legyen mozi
bar elvileg folytatnom kellett volna a pakolast, belementem, mert faradt voltam [vagyok]
az uj harry pottert tok regota meg akarjuk nezni, de sosem jott ossze, mert csak a MOMban megy feliratosan, engem meg ugy erdekel, es oda nehez osszeszervezni
na most vegre volt ra eselyunk
termeszetesen ugy akartam menni, h 4es busz + foldalatti, oktogontol 4es6os, moszkvatol 61es
a villamosokban mindig bizok, szoktak jonni is, meg nem hat rajuk a dugo
cs persze kozolte, h ez halal unalmas, es menjunk inkabb 8as busszal
sosem bizok a buszokban, mert ellenben a villamosokkal, sosem jonnek es dugoba kerulnek
elvileg 19.42kor kellett volna indulnia a vegallomasrol, es 19.51re lett volna a BAH csomopontban
nem jo szivvel, de beleegyeztem, mert gondoltam, egyik utolso alkalom, h cs-vel kozlekedek, hat hadd oruljon, h 8as buszozunk
persze busz nem jott, utana oriasi dugo volt, a hid allt a holnapi tuzijatekosdi miatt
20.11re ertunk a csomoponthoz
uh mozinak annyi, pedig allatira vartuk mindketten, es nagyon nagyon idoben indultunk el
jo otlet volt megint ra hallgatni

igy vegul tovabbmentunk a busszal, es felsetaltunk a sas hegyre
tokjo volt, vegulis szebb + erdekesebb volt, mint a mozi lett volna
sajnos ujra dumaltunk, es a tegnapival elegge ellenkezo dolgokat mondott cs, meg raadasul par dologgal kiboritott: ha osszejon neki az uj csaj, akkor megmondta, mikre fog figyelni, es kb epp azokra, amiket en mindig kertem tole, de nem volt hajlando torodni vele
nagyon atverve ereztem magam
szerencsere m megerezte, felhivott, es egy 50perces telefonalassal lelket tett belem

utana hazafele szeraj, annyit ettem egyszerre, mint az elmult 4-5 napban
erzem is, zavar a kaja belulrol, de azert jolesett, h birok enni es van etvagyam

aztan most hazafele eloszodett cs egy olyan temat, ami a legkenyesebb kerdes nalam
sajnos sok szempontbol epp olyan volt a viselkedese, amit nem vagyok kepes elfogadni, pont mint az apukajae
nagyon erzekenyen erintett az egesz, majdnem egy oran at csak arrol beszeltunk
annyiban segitett, h ha 7 even at felreismertem ebben, akkor nem is banom annyira, h vege, mert ebben nem nagyon akarok engedni
persze nyilvan banom, eszmeletlenul, de csak latszodjak jo erosnek..

No comments: