2007-08-30

cs most volt itt az uj lakohelyemen, netet csinalni
szokasos tokolodesevel, meg az altalam legjobban utalt ingevel kicsit lenyugtatott, bar igy is epp eleg rossz a kedvem miatta

viszont most, h kikisertem a lifthez, olyat mondott, h asszem, sosem voltam meg ennyire merges ra
gyakorlatilag a leg-alapabb axiomat lotte ki, de ugy, h leesett az allam
ez a mereg + elkepeszto csalodas benne [ez is olyan volt, amit oszinten sosem hittem volna rola, semmilyen korulmenyek kozott] asszem fog egy jo nagy erot adni nekem a tuleleshez, es meg fog gyozni arrol, h ha kesobb barmi is lesz koztunk, eszembe se jusson komolyan venni, meg egy picit se, mert nem er annyit az egesz ember
sosem hittem volna, h kepes lenne arra, amire - mint most kiderult, - bizony szemrezdules nelkul kepes lenne

csak lesek magam ele
leginkabb azt erzem, h minden bizonnyal igy a legjobb, meg akkor is, ha most epp belehalok a fajdalomba
ilyen elvek nelkuli emberrel osszekerulni lehet, h eletem legnagyobb tevedese volt

No comments: