2007-08-19

el is felejtettem: voltam megegyszer moziban, meg nem tudom mondani, melyik nap volt
igazabol azt se tudom, ma milyen nap van; szetestem
a parfumot neztem meg az uraniaban
meg se fordult a fejemben, h van eselye jonak lenni, de erdekelt
persze szar is volt
nagyon hatasvadasznak es bantoan egyszerunek ereztem a szinek kezeleset
egybol tom tykwer winterschläfer c filmje jutott eszembe, ott volt az, h kb 4 fele szinvilag volt, es minden szereplohoz egyertelmuen hozza volt rendelve egy, es remesen idegesitett vegig
na aztan kiderult szamomra a vegen, h ezt is tom tykwer rendezte
a masik, ami zavart, h egy viszonylag jopasi volt a foszereplo
na a konyv alapjan sztem vmi undorito feregnek kellett volna jatszania inkabb
azert orulok am, h megneztem, mert nagyon kivancsi voltam ra
10bol 3 pont

No comments: