2007-09-01

m o z i u n n e p - 2. nap

ma mar ugyesebben valasztottam a filmeket
persze ennek ellenere nincs eletkedvem, egy szem se


miutan felkeltem, elszaguldottam a szindbadba, a szerelmem szarajevora
sejtheto volt, h nem lesz vicces film, de vegul annyira nem volt lehangolo, mint vartam
bar mostanaban nagyon erzekeny vagyok az egyedulallo kozepkoru nokrol szolo filmekre, foleg, ha netan van egy gyerekuk is [a tegnapi friss levego, meg ez is olyan]
nem akarok kozepkoru egyedulallo no lenni, nagyon nagyon nem


utana mehettem volna a budapest retro 2-re, de tanulva a tegnapi butoroktol-kiborulok-bol, inkabb most nem kockaztattam
ehelyett elmentem megnezni a l'ecsot
a -4. helyet vettem meg, kemeny volt
amikor bealltam a sorba, lattam, h 0 szabad hely van, akkor eldontottem, h lelepek, vagy mast nezek
aztan amikor ujra felneztem, h ugyan mi megy meg es hanykor, akkor lattam, h -1 szabad hely van, aztan meg sorbaalltam, lement -3ra, igy megkerdeztem, h tudok-e arra venni, es mikor mondtam, h 1 db kell csak, akkor siman megkaptam a -4.-et
vicces volt, es tenyleg kikapcsolta az agyamat, ha nem is teljesen, de nagyon nagyon
ez volt az eddigi 6 film kozul a legfelhotlenebb szorakozas
tkp a film is kedves volt, meg neha nevettem is


utana "haza" jottem, aztan keso estere visszamentem a huncut felhocskere
hat, pontosan ilyenre szamitottam
egyelten ertelmes mondatot se tudok leirni a filmrol, de orulok, h megneztem
es en is akarok dinnyes napernyot, vagy esernyot meginkabb


az meg rossz volt, h cs-hez lehetett menni 914-essel is meg 950-essel is, ugyanolyan messze lakik mindkettotol
[igazabol a 914-eshez kozelebb, csak nem hitte el nekem soha; talan majd az uj csaj meggyozi rola..]
es most jott a 914-es, amit eleve sokkal jobban szeretek, de nekem az nem tul jo, uh kenytelen leszek ezentul mindig felorakat varni az ejszakaira
remes
szomoru lettem tole nagyon nagyon

No comments: