2007-09-03

m o z i u n n e p - 3.-4. nap

nem voltunk ugyesek a-val
en tul kedvetlen voltam ahhoz, h jegyek utan rohangaljak, raadasul masfele filmek erdekelnek minket, aztan csak ment el az ido mindenfelevel
vegul csak 3 film, 2 nap alatt, tiszta gaz
legkozelebb igyekszek nem ilyen kedvetlen lenni


szombaton du 2kor megneztuk a MOM parkban a harry potter es a fonix rendjet
azert ott neztuk, mert csak ott lehet felirattal, nem szinkronizalva
nem volt rossz, bar nekem tulsagosan nem jott be, sztem az elozo jobban sikerult
meg kellett allapitanom, h tovabbra is piton [alan rickman] a jopasi, nem nyomta le meg senki
sirius black-re nem emlekeztem egyaltalan, de nagyon nem jott be a kioragedett-contry zenet hallgatok-jofiu vagyok stilusa, vhogy baromira nem igy kepzeltem el
ja, meg a dolores umbridge kicsit vicces volt nekem, pont az a no jatszotta, aki a vera drake-et is [a vera drake c. mike leight filmben], es a ket film, meg a ket karakter eg es fold
tkp mindkettot jol csinalta, de nekem most igy kevesbe volt hiteles, mert vegig a vera drake karakter jart az agyamban, vagy legalabbis bekevert ennek



utana mindefele elmentunk es persze semmire nem volt jegy, ami engem nem igazan lepett meg

vegul a kossuth-ban megneztuk 8kor a the simpsons-t
az kiraly volt, pedig alapbol nem szeretem oket tulsagosan
a film viszont nagyon bejott

utana nala aludtam, es ettem 2 piritost is vacsira, amik jolestek

masnap reggel elmentunk az aznap zaro dzsingisz kanos kiallitasra
szep volt, jo, h elmentunk
a sor persze 2oras volt, en meg elozo nap kiraktam a konyvemet a taskambol, mert akkora eszem van

vegul csak este mentunk moziba, a grindhouse: death proof + grindhouse: planet terror-ra
ez az a verzio, ahogy amerikaba vetitik
az elsot, a death proofot rendezte tarantino, akit nagyon szeret mindeki, mert kiraly
azt itthon is vetitik, mar meg is neztem kb 2 hete, irtam is rola, tenyleg remek film
ami total total meglepett, az az volt, h kivagtak ebbol a butterfly-stuntman mike tancot, ami az egyik legjobb jelenete a filmnek
meg jo, h a nalunk vetitett verzioban benne volt es lattam
komolyan, azzal, h ezt kihagytak belole, sztem legalabb fel ponttal csokkent az erteke
az amerikai vetiteseken viszont vetitik ezzel egyutt rodriguez filmje is megy, a terror planet
[tobbek kozott ez a pasas volt a sin city egyik rendezoje]
hat lehet, h csak a hiretelen elromlott kedvem miatt, de nekem nagyon nem jott be az a film
oke, marhara mas hangulatom volt, uh lehet, h bennem volt a hiba
viszont 4en voltunk, es csak a-nak tetszett, meg vegulis nem beszeltuk meg, h neki mennyire tetszett, csak azert gondolom, mert mellettem ult, es jokat rohogott a filmen



nem birtam persze ki, es megkerestem a youtube-on a kivagott tancot
asszem, aki nem latta a filmet, annak szinte folosleges megnezni, de aki latta, foleg aki enelkul, az azonnal nezze meg!



ja es vki mondja mar meg nekem, mi a fene az a lap dance?
mert ez az, es en nemtom, meg akkor is, ha ez gaaaz

u p d a t e: megtalaltam a wikipedian, elolvastam, tkp kb erre tippeltem

No comments: