2007-09-08

tegnap nagyon jot vonatoztam

elvileg reggel a 10.10-es ic-vel jottem volna haza
csak nem tudtam aludni
ezert mikor megprobaltam felkelni, fajt a fejem meg faradt voltam
ezert inkabb tovabbaludtam es csak a 14.10essel mentem haza

[sajnos b nem vitte a mobiljat a suliba - rendes gyerek -, ezert nem olvasta az sms-emet es kiment a betervezett vonat ele, marmint elem, es igy ronggya aztatta a vadiuj tokjo borcipojet
koszonom az aldozatot, de tenyleg]

mielott indultam a vonathoz, volt bennem nemi rosszerzes, ezert megneztem az indexet, de semmi rosszat nem irtak
valojaban pont akkor siklott ki a vonat a keletinel, csak ugye meg nem irtak meg a cikket, sajnos nincs villam-kezuk

amikor kiertem, akkora sorok alltak a penztaraknal, h necces volt, eleg lesz-e a 35 perc
amugy kb 14.09kor sikerult megvennem a jegyet, uh ha pontos lett volna a vonat, mar nem vettem volna meg, mert a 13. vagany messze van..
minden vonatra 30 vagy 50 perc keses volt kiirva, de meg a 12.45-os vonat se ment el, amibol lehetett sejteni, h vmi gaz van
info semmi, neha vmit bemondtak, amit nem lehetett erteni
[tipikusan amugy annyikat, h x vonat elorelathatolag kesik]
a tomeg font akkora volt, h inkabb a palyaudvar kijaratanal, elol alltam
jol tettem, mert zs, akit meg kozepiskolabol ismertem latasbol, epp jott kifele a tesojaval, es kerdezte, h en is haza akarok-e menni
vmi munkassal dumaltak, es az mondta nekik, h kisiklott egy vonat, es innen mostanaban tuti nem megy ki vonat, uh inkabb menjenek at kelenfoldre, hatha onnan elinditjak
szuper, atmentem veluk

kb 3kor ertunk oda
akkor meg kicsit paraztunk, h nehogy az legyen, h mar elment, de aztan kiderult, h akkora fejetlenseg van, h erre esely se volt
kimentunk az egyetlen vaganyhoz, ahonnan mindig mennek sopronba a vonatok
amikor kiertunk, azutan nem sokkal jott egy gyorsvonat, a 13.00-s kb 2 ora kesessel, ami gyorbe ment es a keletibol jott
nem szalltunk fel ra, mert gondoltuk, h ha vmi vonat ki tudott jonni a keletibol, akkor a mienk is jon nemsokara, foleg, mert M kozben hivott, es azt mondta, h a neten azt irjak, h az ic-ket elinditjak

utana nagyon sokara jott egy ic, ami pecsre ment, de a delibol jott, aztan megint sokaig semmi
meg kiirva se volt semmi, meg nem is mondtak be semmit
aztan fel5 korul, azaz a baleset utan 3 es fel oraval [!!] elkezdtek bemondani, h az x vonat [koztuk a mienk is] baleset miatt elorelathatolag kesik
hahaha, elorelathatolag, amikor mar 2 orat kesett [14.30kor kellett volna induknia kelenfoldrol]
annyi mindenesetre kiderult belole, h letezik a vonatunk es majd fog is jonni, ami nemi remeny volt

utana nagyon paraztunk, mert tovabbra se mondtak be semmit, a keletibe meno vonatokrol mindenkit leszallitottak kelenfoldon, ami arra utalt, h azok a vonatok nem fognak bemenni a keletibe, es raadasul a peronon nem irtak ki kovetkezo vonatot, semmit

aztan 3/4 5kor jott egy ujabb gyors, gyorbe, szinten a keletibol, a 15.00-s, tehat ennek kesobb kellett volna indulnia, mint a mi ic-nknek, es raadasul ez csak gyors volt, nem is ic
keptelenek voltunk eldonteni, h felszalljunk-e ra
a kalauzzal dumaltunk, o semmit nem tudott, de a vilagon semmit
kerdeztem, megis hogy jottek ki a keletibol
mondta, h vmi mellekvaganyokon
aztan ugy gondoltuk, h ha ez ki tudott jonni, akkor valahogy csak kijon mar az ic-nk is
a masik, ami miatt nem szalltunk fel ra, h attol feltunk, h ha elindul az ic, akkor esetleg leelozi valahol ezt, es akkor szopunk, mert gyorbol meg szinten egy nap lesz, meg hazajutunk sopronba

allati nagy szerencsenk volt, mert utana kb 10 perccel - amugy akkor, amikor mar 10 perce be kellett volna ernie soproba - megjott az ikva-izisz ic [most legalabb mar ennek fogom tudni a nevet, sosem tudom, melyik melyik], amire vartunk
igy 14.30 helyett 16.55kor indultunk haza

egesz uton aggodtunk, h akikkkel egyutt vartunk, de az elottunk elment gyorsra felszalltak, nehogy lemaradjanak mogottunk
sajnos a telefonszamaikat nem tudtuk, pedig mondtuk volna nekik, h tatabanyanal szalljanak le, ott a legeselyesebb, h meg nem hagyjuk le oket
szerencsere 3 perccel elottunk ertek be gyorbe, igy beeres utan nyargaltak a vonatunkhoz, eppen elkaptak
ami vicc, az az, h akik a vegul 3kor indult gyorssal mar elmentek gyorbe, azok se tudtak azota se eljutni sopronba, mert nem jott semmi, szoval ok is erre az ic-re szalltak fel, csak ok gyorben varakoztak sokat
[annyiban rosszabbul jartak, h en 3-5ig alltam kelenfoldon, es a vegen mar nagyon faztam, pedig az eso is csak szemerkelt, mig gyorben ok kesobb varakoztak, tehat tuti hidegebb volt, raadasul asszem ott esett az eso rendesen - bar lehet, h ok a varoteremben voltak, ami azert nem olyan rossz]

hazafele meg termeszetesen mi alltunk 10 percet balfnal, mert csak egy vagany van, igy a szembejovo vonatokat valakinek el kell engedni
a tobb, mint 2oras kesesunk ellenere mi engedtuk el a sopronbol pontosan elindult 19.10es ic-t, igy kb 19.30kor ertunk be a 16.42 helyett
majdnem 3 ora keses, istenem
persze volt mar durvabb utam is, 3 es fel oras kesessel
nade akkor is

a fo gondom az volt amugy, h senki semmilyen tajekoztatast nem tudott adni
nem arra gondolok, h mikor megy a vonat
azt se tudtak, hogy fog-e menni egyaltalan
de meg a vonat kisiklasat sem sikerult volna megtudnom, ha a mav-ra hagyatkozok
azert ez igy tenyleg hihetetlen
akikkel varakoztunk, azok kozul mondta vki, h megprobalt a kelenfoldi egyik penztarostol vmit megtudni, es a srac azt mondta, h mar nem mer telefonalni a keletibe, mert ok se tudnak semmit es csak elkuldik oket a rakba, h minek telefonalgatnak mindig oda

a potjegy arat amugy visszaadtak, ami egyreszt nyilvanvalo, mert ugyan ki a fene hibaja, ha nem a mav-e, h kisiklott egy vonatuk, masreszt meg meglepo, mert a mav soha semmiert nem hibas

jaj jaj, miert mindig akkor vonatozok, amikor vmi ilyesmi van??

No comments: