2009-01-11

azert eleg rendesen lelomboz ez az egyedulseg

ide nyilvan nem irok le sokmindent szinte semmit, probaltam mashova de nem mukodik, se titkosblog se twitter se papir se mas [bar most van egy radikalisan uj otletem en talaltami ki amire vegtelen buszke vagyok, az sztem egy nagy eselyes], rajzolni joideje nem birok, hang se menne [meg nagy is nem lenne hol tarolni] [amugy meg twitter tokjo, meg lehet szeretni elegge, ha raall az ember agya]
faodvakba meg foldlyukakba dumalas nem az en temam, nincs naplemente mindig es nem az angol beteg / x szereploje vagyok [meg jo]
van 2 ember akikkel jo lenne dumalni de egyikkel se dumalunk, messze vannak sok a dolguk meg eleve nem az orangyalaim
cs-vel szoktam beszelgetni [na most sikithatnak a joakaroim h ez tilos jaj jaj ne; hm, lehet, nemtom, ameg en nem latom h nem kene addig ugyis a sajat fejem utan megyek], az jo, vele szuperjokat lehet dumalni [ha nem lehetne nem is lett volna soha tema nekem] ha megfelelok a korulmenyek, amik persze mostanaban szinte soha

nyomaszto itt forgatni magamaban a dolgokat es nem jon ki semmi csak beporgok teljesen es azt se latom opcionak h kikapcsoljam az egeszet mert nem

No comments: