2009-01-09

folyt

[1] amugy meg tudom, nyilvan hatara forditott bogar meg mas hasonlok, tudom en is

[2] konyhaban zsomlecsinalas megvolt terveknek megfeleloen, kint volt mary is
adott zoldsegeket, epp kesz volt a fozessel
pont jo volt a halas zsomlem melle



kerdeztem, csinalt-e barmit javabol, mondta h semmit, kerdeztem bemegy-e, mondta h igen
kerdeztem, minek ha ugyis csak az lesz h masok akik csinaltak vmit bemutatjak mi meg ulunk
kerdezte, en nem akarok bemenni
kerdeztem, o be akar menni
sztem be fogunk menni, de mar most fogom a fejem, minek is
[persze ha senki nem csinalt semmit, ami siman lehet, mert eredetileg vagy nov 28 vagy dec 5 volt a hatarido, es se akkorra se azota se mutatott fel senki semmit, akkor megint elodas lesz, aminek szinten nincs sok teteje de legalabb vicces]
[persze akkor meg mikor lesz nadragom, o jaj]

No comments: