2009-01-25

katica folyt

ma eloszor lattam erdemben mozogni, haha, amugy mindig csak jatszotta nekem a doglottet, illetve egyszer arrebbkuszott, de mint egy felhalott
most jo be is paraztam, mert epp szelloztettem, o meg ott billegett az ablak szelen
es voltam olyan onzo gonosz anna, h gyorsan [de nyilvan tok ovatosan] becsuktam az ablakot
nehogy lelepjen

megiscsak az egyetlen eloleny a kozelemben
huh mennyivel kemenyebb lenne a magany ha meg egy katica-lakotarsam se volna

nem mertem kockaztatni

5 comments:

Szemy said...

adj neki enni

anna said...

szted mi a fenet eszik egy katicabogar?

Momo said...

LEVÉLTETVET ANNÁCSKÁM!

Szemy said...

ja :D

anna said...

hat nincs leveltetvem, hala egnek
viszont az almalevem kifolyt az uveg szelere is, tegnap egesz nap azon maszkalt, talan eszegette, nemtom
szoval most egy nagy kanalat kicsit bealmaleveztem, aztan kiraktam neki, ha kedve tartja, bele is koltozhet