2009-01-11

jo volt am otthon

otthon volt az egesz csalad

karacsonyra kaptam egy rakas szuper ajandekot, tuti nem jut eszembe minden, bocsanat, nem direkt hagyok ki semmit
[a gaszto-ajandekokat meg majd leirom a masik blogomba, azert nincsenek itt]
- egyik almaim konyvet, egy pasi szerkesztette, aki tobb cikket is irt dunaujvarosrol, ezert mar alapbol nagyon erdekelt, amikor olvastam rola, ez amugy kadar meg rakosi korarol szol, jajdeszuper
- egy lenyugozo halozsakot: pici konnyu meleg gyonyoru, sztem talan ma abban alszok, meg nem avattam fel
- majd egy kalapot s-tol, hehe, tole kaptam eletem elso es egyetlen kalapjat is, azt parizsbol, ezt meg majd nemtomhonnan, ugyanott kell lennunk nyilvan, kivancsi leszek
- majd egy bob es bobekos polot b-tol, ez is szuper, de mondtam neki, h biztosabb ha fel tudom probalni, nehogy ne legyen jo meret ha netrol rendeli
- rokko dvd-t, ez nagyon szuper, nagyon szerettem a nickelodeont magat is es azon belul a rokkot is, most legalabb tudom nezni, micsoda nickelodeon-hianyom van mar, remes
- egy bunuel-konyvet, sajnos nem tudtam kihozni, pedid erdekel nagyon, csak tul sok volt a cuccom
- a biciklis naptaaaart, ez csodalatos, ezt nagyon nagyon szerettem volna megszerezni magamnak valahogy, de tudtam, h m-nak nincs egy szabad perce se, nem akartam megkerni, h menjen el a neprajzi muzeumba erte, erre megkaptam, olyan boldog vagyok vele h az elkepeszto
- egy vaddisznos nyaklancot, ez nagyon mokas, allatira tetszik, a kulcskarikamon is log epp egy masik vaddiszno, egesz vicces leszek itt a vaddisznoimmal
- a kazmer es huba legujabb kotetet, tovabbra is hibatlan, bar aggaszt h ez mar a negyedik resz, csak tiz lesz es vege, jaj jaj, de kar h csak ennyi letezik ˇ_ˇ
- kisparnat es labmelegito zsakot tititol, nagyon mokas parna, egy gyerekpulcsibol varrta nekem, ki is hoztam magammal, vegre van egy kisparnam az agyamon

aztan volt szilveszter, sopronban voltam, eljottek sokan
ott volt alapbol a csalad csak s nem, aztan jottek evfolyamtarsaim: a + ferje, z, v, j, aztan unokatesom p, meg egy regi baratom, a
foztunk, bar sajnos nem volt senki tul ehes, igy nem annyit amennyit szerettem volna, meg tarsasoztunk
masnap setaltunk sopronban meg forralt bort ittunk
az alvas vicces volt, most a lakasban 5 agy van, erre voltunk 11-en
a fiuk szobajaban aludtak 5-en, a 2 par a 2 agyon, lent meg a foldon a, az en szobamban csak en aludtam, ez tok gaz, de kicsit nathas voltam, tenyleg nem nagyon, viszont tusszogtem meg orrot fujtam eleg sokat, nem lett volna konnyu mellettem aludni, p-eknal aludt volna b, de aztan kiment az eloszobaba ejjel, a nagyszobaban meg m + p a foldon
asszem ha megegy ember van, mar nem nagyon birtunk volna micsinalni, eleg para lett volna
jaj sajnos elfelejtettem egy fenykepet is csinalni, ezt tok sajnalom, szerettem volna

kesobb eljott sopronba a volt szobatarsam-jobaratnom a, nagyon hianyzott mar, orultem neki allatira
meg s is hazajott megegyszer, h elbucsuzzunk
az utolso napot meg persze teljesen elhulyultem, pont ahogy szoktam, kb mindent otthonhagytam amit el akartam hozni, csak fogom a fejem, milyen keves eszem van
[sokmindent meg nem birtam elhozni, azt sajnalom nagyon, de igy is majdnem leszakadtam]

b ujratelepitgette a gepemet, huh ez szuper, volt ezer problema kozben, bar most is vannak meg gondok ezzel-azzal, majd megkonzultaljuk
[errol ugyis akarok irni egy kulon bejegyzest, hala-sorozatokat zengek majd neki "_"]
sajnos egyszer se catanoztunk, pedig en vegig nagyon akartam, meg vegul becsbe se mentunk ki; majd legkozelebb, vegul is is csinaltunk mindenfelet

de jo volt otthon lenni

No comments: