2009-01-16

par allat

egyik nap amikor meg nagyon hideg volt itt, -7 meg ilyenek, este hazafele bandukoltam a sotetben, amikor lattam vmi mozgot, szokatlan is volt, idonkent elkepesztoen halott tud lenni ez a varos, akkor is ugy volt
picike szurkes barnas kiseger rohangaszott a ho tetejen, hu de megsajnaltam
remeltem, nem fog megfagyni, eszmetelten hideg volt
filoztam, meg kene fogni elvinni vmi melegebb helyre, de szobamba megse akkor meg hova, amugy meg ugyse mertem volna megfogni
[persze gondolom neki ez eleg szokvanyos dolog, h telen kint fazni valahogy, csak nekem tunhetett ilyen remesnek]

aztan par nap mulva lattam egy kismadarat, hu az nagyon megijesztett
pentek delutan mentem haza a sulibol, es elmentem egy terem mellett, aminek minden ablakaban volt vmiert egy-egy kb fel meteres lap, vmi falemezek
es valahogy bekerult egy vereb ebbe a terembe, es ez a szerencsetlen amikor ki akart menni, gondolom ment az ablak fele, es bekerult egy ilyen lap es az ablak koze
eeeeh, lattam ahogy probalkozott felszallni sokszor, de nem birt, jol el lehetett mar faradva
sajnos tok ures volt az epulet, korbeneztem, de senkit nem talaltam
azota se neztem meg, van-e egy kis halott madar ott vagy nincs, ej, szegeny



most meg par napja talaltam egy doglott katicabogarat az ablakparkanyomon, marmint belul, a szobamban, pont egy katicabogarat

hat ezek eleg lelombozo
ja, katicarol van megegy kepem, az meg rozsaszin:

No comments: