2009-08-17

aaaa hogy en milyen naiv vagyok

azt hittem kicselezem alexet es tegnap este sikerul vegre vegre egy masodik filmet is vegignezni vele
es nem nem nem, az uj taktika tetszett neki nagyon, aztan utana a szokasos 10 perc filmnezes utan a valtozatossag kedveert elaludt
egyetlen elonye a modszernek h ha engem erdekel, akkor legalabb van lehetosegem vegignezni a filmet teljesen nyugisan
ejjel meg ugyan felebresztettem de akkor nem jott szoba, ma reggel viszont mondtam neki h fogom a fejem, nincs tobb otletem
majdnem megszakadt a rohogestol a gonosz

4 comments:

roll. said...

add fel:) vagyis persze mondhatod, h nezzunk filmet, aztan nezzed vegig nyugiban:)

anna said...

feladtam
ma be se kapcsoltuk a gepet pedig eleve filmet nezni jott at eeelvileg

roll. said...

en annyira megertem alexet:) (meg egyutterzek veled is persze:)

anna said...

hm hm, roll. ugyesen csinalja