2009-08-07

alex felhivott

ilyen pompas kerdeseket tett fel nekem:
-- wann komme ich zu dir? -- azaz mikor jovok hozzad?
mondtam neki, ja, wann kommst du zu mir? -- azaz igen, mikor jossz?
-- lerne ich was heute? -- azaz tanulok ma vmit?
mondtam neki, keine ahnung, lernst du was heute? -- azaz fogalmam sincs, tanulsz ma vmit?
[kiderult, az erdekelte fozunk-e ma egyutt vmi ujat amit megtanulhat vagy nem]
-- und was kaufe ich? -- azaz es mit veszek?
mondtam neki ja was kaufst du? -- azaz igen, mit veszel?

mondtam is neki, TE vagy alex, nem en
mondta jaa igen

2 comments:

roll. said...

ha egy ferfi azt kerdezi toled, hogy mit vesz, akkor nem okoskodunk, hanem listat diktalunk, de azonnal,
latom, meg van mit tanulnod:)

anna said...

alapbol kicsi listat szoktam de most nem volt semmi nagyonfontos meg nem volt kedvem gondolkozni h miaz amirol tok egyertelmu h miaz + holvan es blablabla, inkabb csak nevetgeltem
az meg hogy van mit tanulnom az persze teny, nagyon