2009-08-08

jaj jaj

alex most ment el, felkeltem vele
csak egy orat aludtunk de az legalabb szuper volt, igazan nagyon szeretek aludni emellett a pasi mellett
[haha meg sikerult annyira rohognunk elalvas elott hogy eleinte esely nem volt aludni, alex nem bovulo + tolem fuggetlen 3elemuhalmaz magyartudasanak [micsinálsz, istenem, kecskemét] az eredetere volt egy pompas otletem]
szoval most ment el, en meg nem tudok vmiert elaludni ezert bekaplcsoltam kicsit a gepem, igazan szuper otlet
[hogy meg gazabb legyen, leirom h mint kb mindenki en is imadom a hajnalokat es egeszen tokeletes lett volna elmenni setalni de [1] alex mondta h most siet, ugyan nem iszonyuan de semmikepp nem vmi romcsi tempo lesz, deee ez persze nem szamit mert egyedul is kiraly lenne, valojaban a fo indok az h [2] nem jar a lift ejjel es fel kene setalnom utana a harmadikraaaa es most keptelen vagyok elkepzelni h a megnemdemarmajdnemkanikulaban picike lepcso es utana alvas, neeeem]

naes bekapcsoltam es latom meghalt csehtamas
hat ez jo szomoru hir bar semmi meglepetes csak akkoris

amikor b kicsi volt, nem is tudom mit hallgathattam vele, de meg beszelni se birt rendesen, ugy mondta h csetomás
feltetelezem az uj dalok volt az, rajtammaradt telikabat meg esetleg edit meg grooof szechenyi istvan pisztolyat porozza, egek tudom ezeket kivulrol meg mindig csak most latom
meg a miertnincsidealom
meg szerettem az antoine és desiret is
most olvastam, egy kex koncert szuneteben lepett eloszor szinpadra, eleg vicces

jaj meg a munkasszallas nyehehe


Örvendezett a munkásszállás
Megszűnt a nők utáni rohangálás
Végre szereztünk egy állandó nőt



amikor a moziklipben meglattam varga miklos eloadasaban azt hittem elajulok
en a csehtamasos verziot ismerem

en amugy akkor hallottam eloszor [raadasul kapasbol eloben] amikor volt a paneuropai piknik elso emlekpiknike 90-ben es ott fellepett o is
pont a telikabatot enekelte [vegul nem meglepo, pont 90-es az uj dalok amin van], tok tisztan emlekszek ra
utana evekig rohogtunk a fiukkal h vmi orult egy telikabatrol enekelt "_"
[amugy az egesz emlekpiknik egy eleg vicces emlekem, 50 ft-ot kaptunk fejenkent es amikor mar csak keves volt belole akkor vetitettem egy eladonak h mar csak mennyire keves penzem van pedig tobb volt es jaj jaj ezert odaadott olcsobban egy kis agyagkorsot, micsoda sunyi anna voltam egek
meg ott paradezott levente peter is, vmi viragcserepes esemeny ment, fogtam a fejem tole pedig siman lehet h tokjo volt]


multkor csakuugy total rakattantam a cimcimcimborara, hat most adodik betenni jajdejo jajderossz
hogy paraztam attol a kazettatol kiskoromban, egek, ha hazamegyek megkeresem es meghallgatom
a legfrissebb kommenttol vigyorogtam:
"Ez annak idején még az MTV-n ment. "
annak idején csak MTV volt :D



Hol volt hol nem volt,
Volt egy cimborám.
Várt, várt mindig várt,
szóval várt reám.

Cim-cim cimbora,
Cim-cim cimbora,
Cim-cim cimbora,
Cim-cim cimbora.

Jött, jött sétáltunk,
Szél fújt, elváltunk.
Nincs már cimborám,
nincs már cimborám.

Hol lesz, merre lesz,
most még nem tudom,
Jön, jön, mindig jön
az országúton.

Szél fúj, eső hull,
Van már cimborám.
Vár, vár mindig vár,
Szóval vár reám.

na alvas
[akkor is ha most cimcim, ugyis a csonded vagyok fog menni a fejemben ameg be nem alszok]

u p d a t e
nem, azota is az megy benne h ottenelszurtam hogynyolcvannyolcban elvettem felesegul marit

No comments: