2009-08-20

nemet balkan

amikor berlinben voltunk februraban, akkor ismertem meg harald+ana-t, romanok, nemreg hazasodtak ossze
[toluk kaptam szulinapomra az abszintomat, azota se nyitottam ki, ajmennel a tuneziai haverommal [=tarzan "_"] akartuk kinyitni [en] / meginni az egeszet [o]]
[nemreg tudtam meg alextol, h nem olyan egyszeru, harald itt nott fel, tud romanul de alex azt mondta faj a feje attol ahogy tud szoval vszleg nemjol es sokkal inkabb nemet mint roman
anaval megismerkedtek es pikkpakk osszehazasodtak, azota ana ittvan es nemetul tanul
nem is oke minden, alex total kiakadt h ana miminden banatat meselte el neki egy rossz negyedorajaban, hulye nemet pasi nem beszel nem szorakozik nem laza szinte semmi szex, azt mondta alex ha az o csaja/felesege mondana ilyet el masnak akkor megleshetne mit kap utana, hahaha meg se mertem mukkanni csak vigyorogtam magamban milyen kemeny is a pasim "_"]







akarmilyen buli van, ha harald ott van, akkor idovel disko disko partizani
nekem olyan ez a zene h mar most karlsruhenosztalgia, szoval engem nem zavar
sose tudtam mi ez, eleve nem is ertettem pontosan mit enekelnek miert mindenki mindig ordit vmi hasonlot amikor megy a szam
aztan amikor tegnap este cemmel meg alexszal vacsoraztunk [a gorogonzolas krumplikat], akkor volt a radioban a paprika blablabla, vmi uj szama ennek a pasinak, akkor egy emberkent kezdtek forgatni a szemeiket h wieder diese scheiße shantel, akkor tudtam meg h miez

shantel egy roman szarmazasu nemet dj, nyilvan sowieso balkant csinal
itt egy interju vele a quarton

utana egybol tovabbfintorogtak h harald nagy kedvence bloee, pont mint 2 altalanosiskolas kolyok amikor a streber gyerekrol beszelnek h backstreet boyst hallgat
nem is mertem mondtam nekik h engem egyaltalan nem zavar
jobb vigyazni ilyen pasikkal akikkel mar kolbaszokrol dumalunk, mondtam is cemnek h a kedveert lehet halal a kolbi amivel egeszen meghatottam








a masik itteni kedvenc a disco boy, az is az ugralos zene







ez a mahalagaescat asszem meg nem ismertem de most nekem bejott

azota mondtam alexnak h nekem ugyan nem tetszik + siman scheiße de nem is zavar, pl azoktol sokkal jobban kifekszek amiket o hallgat
erre nyilvan csak gonoszul vigyorgott a diszno h biztos ramtornek vmi romantikus erzesek amikor shantelt hallgatok blablabla, mondtam persze hogyne

nem mondtam neki h kicsit hasonlo kategoria a fejemben ez a zene mint a november rain amit mindig utaltam egeszen szergej bulijanak [ami nekem az elso / masodik kedvenc bulim volt itt] a legvegeig ahol meg semmi nem volt koztunk csak talalkozos puszi es joreszt miatta mentem el mert remeltem h ott lesz es hala egnek ott is volt es a buli vegen amikor indultunk haza mondta h varjak meg egy percet es betette csak nekem es tancoltunk ra
persze majdnem osszedoltem a rohogestol titokban h milyen zenet tett be nekunk ez a pasi + persze a tancolas vmi kezenfogva ugralas volt csak de meg sokkal jobb lett tole a kedvem pedig mar eleve is eleg jo volt

azota is nevetgelunk maryvel az alex-danceen
ha mary kerdezi h nem megyek-e tancolni vmi buliban es mondom h en nem akkor megkerdezi utana h and alex-dance?

No comments: