2009-08-19

vki gyerek

miutan leleveleztuk tegnap este h mit fozzunk, atmentem alexhoz h segitsek neki bevasarolni "_"
tovabbra is jelentkezeseket toltogetett ki mindenfele ceghez a gyakorlati felevere ami most jon
[mondtam neki, akar johetne bp-re is, teeeetszett neki az otlet h akkor lenne meg egy felev annuschkaval]
[
ha tud vki vmi gyakorlati helyre alkalmas ceget bp-n, szoljon
roman pasi,
nemet fachhochschule, mechatronik bachelor, roman nemet angol
[nem nevetni, igen alex fiatalabb nalam de nem olyan sokkal es amugy ranezesre meg idosebb mint en]
tkp en se bannek megegy felevet ezzel a romannal, macht viel spaß]



van szuper motorgyujtemenye [es igen ikonjai is ugyanott, ortodox], sztem meg nem irtam, sose hittem volna h ilyen pasim lesz, loerok meg motorkobcentik, hahaha
[mult szerdan vmi nagyon kemeny hells angels taggal ment drezdaba egy motoralkatresz miatt, persze barmit kerdeztem h wtf, nyilvan nem tudtam meg a vilagon semmit csak hogy alex vezetett vegig odavissza es hulla faradt es vmi droggal kinalta a pasi de o nem kert]
[amugy meg az uberkedvencem a larazo szovegei kozul az annuschka das ist nicht soooo wie du denkst, foleg amikor o is nagyon vigyorog kozben meg en is, igazan total ♥]
szoval nem lepett meg amikor ott lelkesedett vmelyik szobajoheto cegnel akik motorokat csinalnak

aztan egyszer csak megszolalt [ver komolyan]: ich mag traktoren
mogotte lapitottam az agyon, azonnal elkezdtem nagyon nagyon vigyorogni, de annyira nagyon h a hatara adtam egy puszit es abbol [marmint a szam allasabol vagy mi] erezte h mennyire vigyorgok, kerdezte is mi van ezen olyan vicces [was gibt's zu lachen?]
mondtam 5 evesnel idosebb ember szajabol meg nem hallottam ilyet
erre sotet tekintettel hatranezett h nem tudom mit beszelek, tudom-e milyen remek egy traktor meg egy kombajn, marha bonyolultak, kulso vezerlessel is tudnak menni meg ilyesmik
elhittem h milyen szuper dolgok ezek, azert csak vigyorogtam meg jodarabig



aztan miutan bevasaroltunk es idejottunk fozni, keresett is nekem direkt nehany traktort meg egy kombajnt is, ezt konkretan
kerdezte h nem gyonyoru-e sztem is
mondtam deee

szulinapjara veszek neki egy kistraktort

aztan kesobb mondta mennyire szereti [marmint tenyleg] h olyan vagyok mint egy gyerek
mondtam ertem
jo is am h van mellettem egy igazi felnott ferfi

No comments: