2009-08-22

[anna]$ ls -a

egyik nap nagyon vidam kacagos estenk volt alexszal, mondtam is h olyan szuperjol erzem magam h megiszom meg a borom veget aztan megkeresem a pisztolyat puffpuffpuff es akkor nem kell mar egyaltan rosszabb estektol tartanom
[A csőben sötét van / Miként benne sötét lesz / Ravaszt ha meghúzza]

mondta remek otlet, meg jo h fiatal + szep vagyok, majd eladja a szerveimet es talan vesz maganak egy porschet a penzbol
[akkor meg nem tudtam h szereti a traktorokat, mondtam volna h inkabb azt vegyen, csaaak o nem a regi kalsszikus pirosakra bukik hanem a legkondis navigacios rendszeres ujakra az a nagy baj]


mondtam el fogja am bukni teeljesen, szegeny fejevel arra szamit h csak a defektes agyam fog a nyakan maradni, de maaajd meglatja am h
- a szivem helyen egy bogar forog
- a tudoim helyen 2 szep halat fog talalni
- a veseim helyett 2 sundisznom van csak
- a gyomrom helyen talan mokuskerek + benne 1 mokus teker
- a majam helyen 1 nyest lapit
ezekbol nem lesz porscheja, nincs az az orult aki ezekert fizetne
a lepkek meg eleve mar regesreg el fognak repulni mire eszbekap

[amikor pasky azt mondja hakunamatata sztem egy nevetos annara gondol, en mindig egyetertek vele h hakunamatata es vidam lepkekre gondolok, repkednek osszevissza nyiiilvan vmi viragos ret folott a napsutesben hol mashol]

No comments: