2007-09-18

azert voltam am a kulturalis orokseg napok kereten belul egy programon, es tetszett is nagyon
csak az agyhianyos allapotom miatt egy oraval tovabb tartott, vaaa

elmentem a varga marton szakkozepbe, mert erdekelt a botanikus kertje meg a japankert is
kineztem, h a mogyorodi ut 56-60ba kell menni
nem tudtam, pontosan hol van a mogyorodi ut, de volt egy tippem
megneztem terkepen, es jol gondoltam, tenyleg ott van
kineztem, h a 32es busznak van is egy ilyen megalloja, kiraly, es raadasul epp ahhoz tok kozel van a suli, jobb is, mintha 1es villamossal mennek
felultem a buszra
utkozben az agyam elaludt, elkoltozott, vagy mokazott velem megint az eg, koszonom neki, nagyon halas vagyok mar amugy is..
leszalltam a fogarasi utnal, uis mire odaertem, mar az volt a fejemben
setaltam rajta vagy 20 percet, amikor gyanus lett, mert egy obi volt ott, ahol en a sulit vartam, botanikus kertre meg esely se volt
oke, akkor mar elmentem a nepstadionhoz, mivel ott tartottam, h halvany lila gozom nincs, h hol a mogyorodi ut
persze vicces, mert alapbol volt egy tippem, ami ugye jo is volt, de ez mar akkor aludt a fejemben

a metroban megneztem, fogtam a fejem, mert csak at kellett volna vagnom a tesco mogott, a nagy nagy bonusz seta helyett
na akkor aztan elindultam a mogyorodi elejerol, aztan kb 1 ora setalgatas utan odaertem a suliba
azt hittem, megbolondulok
[nem eloszor az utobbi hetekben]

pontosan ilyen most az agyam, eszmeletlen

a program amugy nagyon erdekes volt, teljesen odavoltam tole
megint raindultam a novenyekre

mindig is nagyon nagyon szerettem a novenyeket
cs-nel meg vhogy nem mukodott: barmilyen novenyem volt, a szodligeti kovirozsak kivetelevel mindegyik meghalt [komolyan]
lehet, h egi jel volt, h nem jo helyen probalkozok

[cs, most ne kommentelj, h igen-igen, meg jo, h igy alakult, bla bla bla, mert nem]

most viszont eldontottem, veszek ide legalabb egy, de inkabb idovel tobb novenyt, annyira hianyoztak a cs-s 7 ev alatt
nagyon orulok mar elore nekik, tenyleg rettenetesen szeretem a novenyeket

dejo lesz
kavicskaktusz meg fikusz meg vmi fu-fele..

2 comments:

bju said...

A lakásban az első növényem egy snidling volt, ami rövid időn belül elhalálozott. Pár hónappal a beköltözés után O szánt meg, és hozott nekem egy növényt, ami azóta is jól érzi magát nálam. Ezen kívül idényszerűen karácsonykor még volt fenyőfa, de nem tudom az kategórikusan ide tartozik-e.
Terveztem mindig, hogy nyárra telepakolom idénynövényekkel az erkélyt, de eddig mindig megrekedt a tervezés szintjén.
Úgyhogy drága A! Én örülnék neki, ha hoznál növényeket, az már más kérdést, hogy hogyan oldanánk meg az elhelyezésüket, de majd csak kitalálunk valamit.
J

anna said...

oke
akkor majd megbeszeljuk