2007-09-08

egyszer veletlenul kinyirtam egy csigat

fogalmam sincs, most ez mirol jutott eszembe
de azota eszmeletlen lelkiismeretfurdalasom van [amikor eszembe jut]
meg is szoktam kerdezni mindekit, aki tudhatja, h a csigak ereznek-e fajdalmat
sajnos tobbek szt is igen
[persze mihelyt elmeselem, miert, sokan nyugtatni kezdenek, h talan nem is, meg nem annyira..]

ugy volt, h osszeszedtem par ures es egy uresnek velt csigahazat, es kiaztattam oket, marmint beloluk a foldet
egyben, es eppen abban, amiben esely se volt ra, sajnos meg volt csiga
[azert nem hittem, h lehet, mert az az egy haz total atlatszo volt, igy azt hittem, h nem lehet a csigat foldnek nezni]
ugyhogy abbol azt aztattam ki, nem a foldet

annyira remes halala lehetett
remelem, nem azzal kell majd vezekelnem, h ugyanigy halok meg
[persze lehetne majd rosszabb is: a vizekben sosem feltem, nagyon jo baratok vagyunk, a meleget meg annyira utalom, h ha megsutnenek, sokkal rosszabbat tennenek velem..]

2 comments:

Anonymous said...

és gondolj bele, hány hangyára tapostál már, hány legyet csaptál már le és hány pókot irtottál ki í sarokból

remélem nem növeltem a lelkiismeretfurdalásodat :D

anna said...

na jo persze, de az mas
ezt megfojtottam es szetaztattam a testet
jaj de remes, fuj