2007-09-06

megvan am a polcom, megcsinaltam

tegnap elmentem az ikeaba, a hianyzo csavarokert
kellett mast is vennem, uh bementem
amikor elsetaltam a becsomagolt szuz polcok mellett, amilyen az enyem is, allati nagy volt a kisertes, h feltepjek egyet, es igy ne kelljen sorbaallnom a vevoszolgalatnal, de ellenalltam, meg ha nehezen is
miutan fizettem, sorszamot teptem es vartam fel orat, meg sorrakerultem
mondtam a sracnak, h nem kaptam csavarokat, semmilyet
marha sokaig nezegette a gepet, aztan mondta, h tud adni mindent, de ami alulra kell, h ne csessze szet a padlot, olyan nincs, meg kell rendelniuk es majd kipostazzak nekem
mondtam neki, h ne vicceljen, nekem kell a polc, megpedig most, nem azert vettem, h orizgessem a darabjait
mondtam neki, h siman lenyulhattam volna bent az egyikbol, ha feltepem, es megse tettem, kialltam a feloras sort, kivetelesen becsuletes akartam lenni, uh ne szivasson
mondtam, h vegye ki az egyik bentibol, aztan akkor az lesz a selejtes, nem az enyem
nem tetszett neki az otlet
megmondtam neki, h ha most itt nem ad, akkor bemegyek es en kiszedem en magam az egyikbol es kisetalok vele, mert nem viccelek, rohadtul kell az a polc most nekem, es nem er ra
vegulis ezzel meggyoztem
volt meg egy gyenge probalkozasa: mondta, h menjek be, vegyek egy ujat, menjek egybol oda hozza, es visszaszafizeti a penz, mert hibas a cucc, atirja a szamaikat
hat mondtam neki, h lejart a bankkartyam szept 1-jen, es nincs nalam egy tizes - tenyleg igy volt -, meg eleve eszemben sincs mindket sort kiallni
ha lenyultam volna egybol, mint ahogy minden ertelmes ember tette volna a helyemben, mar reg otthon raknam ossze a polcomat, nem itt dekkolnek, ha meg kiallom a sorokat, holnap se lesz csavarom
akkor vegul elment o, es kihozott egyet, aztan kicsit irkalt a gepen, aztan atadta a csavarjaimat

nem ismertem akadalyt, es nyertem, hahaha
kiraly voltam

ma meg nekialltam osszerakni
hat, szenvedtem, mint a fene
tobb csavar is volt, amit csak felig birtam becsavarni, aztan onnan nem ment tovabb
ingott az egesz, mint egy maszuletett kecske, pedig meg nem is allt, csak fekudt az oldalan
aztan a 16 csavarbol a 14.-nel kiprobaltam a csavarhuzot egy masik fejjel, es sokkal konnyebb volt, az pl azonnal belement, amelyikkel mar percek ota kinoztam magam
fogtam a fejem, aztan nekialltam mindet becsavarni rendesen, igy ment is
kicsit gaz volt meg lent, a kiscsavarokkal, mert azoknak nem volt lyuk, nekem kellett volna arral, vagy vmi hasonlo cuccal csinalni, de persze olyan itt nincs
de vegul csak belementek igy is, nagyon akartam vszleg..
a felallitas egy ujabb vicces kor volt, de vegul sikerult
akkor mar majdnem tancoltam oromomben, h milyen kiraly kis butorom van
meg raraktam az egyik oldalat [ami amugy olyan csodas anyagbol van, h semmifele modon nem lehet tisztinani, de komolyan, marha nagy otlet], meg a rudat, amin a fogasaim lognak, es helyere toltam, es kesz is volt
rapakoltam, es kiraaaaly
vegre szepen vannak a ruhaim, nem dobozokban lapitanak, gyurodnek..

aztan en elmentem, mert ugy volt, h bk-nal alszok [de kozben megsem]
amikor j hazaert, kuldott egy sms-t, h neki is kell ilyen, annyira jo
az is

No comments: