2007-09-29

eddig tokjo volt a napom, pedig a hetvegek a fo para-idoszakok
mindenki ujjongva varja, en meg nem, mert annyira nem jok szoktak lenni
van sok jo is amugy, egyre tobb a hetvegekben, de sajnos asszem meg jo sokaig utalni fogom oket nagyon

reggel [igazabol hajnalban] kedvesen felebresztett j egy kedvenc-teammal
kaptam reggelit is, ket korozottes kenyeret
hat ez nagyon jo nap-kezdes volt, 10bol legalabb 8-9 pontos
[persze ohatatlanul is eszembe jutnak errol cs kedves reggeli teai es kavei, amik nelkul nem is sikerult volna felkelnem soha, az eletet-belem-lehelo reggeli cuccok, persze agyba kapva, jaj de szerettem azokat a reggeleket..]

utana j-tal es pasijaval, i-vel elmentunk a pecsaba bolhapiacra
en meg ott korabban soha
i meghivott minket, olyan kedves volt
vettem egy zoknit
meg egy kiraaaaly konyvet 100 ft-ert: soviet uzbekistan a harmadik cime, az elso ketto nyilvan cirill betukkel uez uzbegul meg oroszul
csodas kepek, lenin a cimlapon, traktorok, epulo gatak es hidak, izgalmas arcok a buzamezokon, uj epuletek, ...
huh, de birom az ilyen konyveket

nagyon orulok am neki

aztan atmentunk a lehelre
en vegul ottmaradtam, ok meg eljottek

az a helyzet, h hivtak i-hez nagykovacsiba [ott lakik], mert nagy sokemberes fozos napot csinaltak, es en eszmeletlen szivesen mentem is volna
sot meg a gyopar kocsmat is elemeseltek, olyan titkokat, amiket en nem is tudtam rola, mert egy eleg gyenge forrasbol olvastam csak az egeszrol, es oda is elmentunk volna
de sajnos 2 munkam van hetvegere, az egyik kb 10 ora, a masik 3-4 legalabb, es raadasul bezar 2 kiallitas holnap, amiket mindenkepp meg akarok nezni, meg megbeszeltuk m-val, egy evfolyamtarsammal, h ma du megnezzuk a wc-kiallitast, es holnap meg feljon egy masik evfolyamtarsam, bk h segitsek neki meg ebedet is igertem neki
szoooval leginkabb a sok sok munka, de igazabol a bezaro kiallitasok meg bk is lepasszolhatatlanok mind
raadasul tobbek kozott epp a munka miatt nem mentem most hetvegen haza, hanem majd csak jovo hetvegen
szoval vegul nagyon nagyon fajo szivvel, de lemondtam a fozest i-nel, pedig vszleg nagyon kiraly lett volna, meg kedvem is volt hozza

ehelyett vegul csamborogtam meg vagy egy orat a lehelen, ahogy szoktam
megneztem kb minden zoldseget
vettem par cuccot a kedvenc arusaimtol
aztan hazajottem

du megneztuk a wc-kiallitast
hat az egy nagy szar
[csak most, utolag atolvasva latom, milyen gyik poennak tunik az elozo ket sor egymas utan
tok veletlen volt, tenyleg]

kb 2 dolog volt, ami erdekes: egy akvarium-tartalyu wc, meg egy sztori vmi paprol
szoval nem eri meg elmenni es kiallni a rohadt nagy sort
es csunyan tele van nyomva reklammal, mar zavaroan
[bar - gondolom emiatt - legalabb ingyen van]

utana m feljott hozzam
foztem neki finomat

most meg nekiallok a munkanak, sztem a 10oras felet megcsinalom, aztan alvas
hajra anna, ne romoljon el a napod maradeka se, hajraa
[u p d a t e: elcsesztem, nagyon is elromlott]

2 comments:

Szemy said...

Bakker nemkem mirt nem montad hogy van WC-kiallitas!!! :'(

anna said...

mivel sopronban vagy, es eleve ocska az egesz, sot nem is beszeltunk mar regota, nem hittem, h van ertelme
haha, legalabb figyelmesen olvasgatod majd maskor is a blogmat..