2007-09-16

micsoda elcseszett hetvege, csak fogom a fejem

most van a kulturalis orokseg napok
tobbek kozott ezert maradtam most bp-n

erre tegnap elmentem a piacra, ami be volt tervezve, es utana olyan eszmeletlen nyomott lett a kedvem, h keptelen voltam barmi ertelmeset csinalni
elmentem a szimplakertbe a biciklivasart megnezni, de nem volt semmi
ittam egy ocska kavet
aztan elmentem moziba, az legalabb jo volt
utana itthon voltam, aztan elbicajoztam s-hoz, az jo volt

ma meg olyan nathas lettem, torokfaj meg orrfolyik, h keptelen voltam felkelni
igy lecsusztam az egyetlen programrol, ami eszmeletlenul erdekelt, a ferencvaros kocsiszinrol, basszus
persze nem csak a natha miatt nem birtam, de asszem vmi nagyon szomoru cs-set almodtam, es utana inkabb aludtam megegy kort, hatha elmulik az egesz napomat elronto nyomasztas + rosszkedv
szerencsere nem is emlekszem, pontosan mi volt az alom, uh legalabb talan ezt megusztam

uh most itt bankodok egy teaval a kezemben, fejfajva orrfolyva torokfajva

ehhez kepest tavaly ilyenkor megneztuk a csodalatos gazgyarat, utana voltunk istvantelken setalni, felmasztunk a tatai uti viztoronyba es a gizella malomba
de szep hetvege volt az, nem, cs?

2 comments:

dzsekijo said...

de szep hetvege volt az, nem, cs?

Ja. Idén is gondoltam hogy el kéne menni, de
a http://www.oroksegnapok.hu
oldaltól falra mászok. Semmit sem lehet (na jó, s/lehet/tudok/) megtalálni rajta, még abban sem voltam biztos, hogy ez-e az, ami tavaly volt.

anna said...

igen, ez az, ami tavaly volt