2007-09-22

voltam CM-en
hm, nem volt vmi nagy eresztes sajnos
eszmeletlen rovid volt, az utvonal se volt jo, es szinte vegig nagyon nagy torlodas volt
ha tudtam volna, h ilyen, siman johettem volna gyalog, komolyan

meg csak el se faradtam, semennyire, sot meg a fenekem se faj
[maskor is ennyit szoktunk menni, mert onnan szokott indulni, ahol most lakok, csak akkor vegig CM-felvonulas van, most meg csak a harmada volt az..]
[jaaa, nem is: eddig cs-tol mentunk, es az +(2x3) azaz plusz 6 km - talan ezert erzem kevesbe, h bicajoztunk, bar ez nagyon meglepne]

gondolkozom is rajta, h elbicajozok az A38hoz, h atvegyem az ajandek CM-meglepetes-koktelomat, mert kaptam karszalagot, amivel kaphatok..

volt szobatarsam a-val es evfolyamtarsam m-val mentem
kar, h a kedves sz tanar urat nem lattuk es a tel szamat se tudtuk, szivesen felhivtuk volna
s se volt most, dolgozott, meg eleve sejtette, h gyik utvonallal gyik lesz az egesz

ja es csak 35 ezer ember, az tkp smafu
fel eve 50en voltunk

szoval nem volt jo, sztem most eloszor
kar, mert nagyon vartam

viszont m csinalt kepeket, nagyon viccesnek tuntek
ha tenyleg jok [hetfon tudom csak megnezni oket], majd felteszek ide parat

ja, a mao-koveto kek sapkamban voltam, az tokjo otlet volt
nem sutott a szemembe a nap, vicces is volt elegge, es igy a es m mindig lattak, hol vagyok - sokszor uis elottuk voltam

oo, es a lanchidon vegig karnyujtasnyira volt tolem hajos andras
[nem mintha erdekelne]

2 comments:

Szemy said...

kár...... Sajnállak...

anna said...

jo vegulis nem katasztrofa, meg nem volt rossz, csak jo se
az pl kiraly volt, h bicajoztunk, jolesett
meg m vegig osztotta az eszt a koznek, azon azert eleg sokat rohogtunk