2007-09-04

ja, azt meg nem is irtam, h ma kibicajoztam a margit szigetre

egesz nyaron biciklizni akartam, csak cs mindig talalt vmi nem tul hiheto kifogast [leginkabb annyit, h most mar faradt]
aztan a vegen kinyogte [amikor mar ugyis mindegy volt], h nekiment egy lokharitonak egyszer, total szetment a biciklije, es most eletveszelyes
persze nem tudom elkepzelni se, h ezt miert nem mondta, mert akkor elmentem volna egyedul, igy meg inkabb hittem neki, h majd legkozelebb, hiszen most csak azert nem, mert faradt, ..
[cs: miert nem mondtad?]

szoval igy vegul egesz nyaron talan egyszer se bicikliztem, ami nagyon durvan gaz, mert vegig majd meghaltam a vagytol, h vegre menjunk maaar
most meg ugyan jol be volt borulva, megis bicajjal mentem
jaj de kiraly volt, nagyon jol esett
[csak vszleg a lassan egy honapja tarto nem-eves hatasara rendesen elszedultem, miutan egy lepcson felvittem a biciklit a hidra, meg jo, h ott volt egy buszmegallo, ahol le is ultem egybol]

persze allati korulmenyesen birtam csak feljutni a hidra, fogalmam se volt, hol lenne praktikus
most sincs
remelem, egyszer rajovok majd

persze nekem is jokor jon meg a kedvem az egyedul biciklizeshez
azt latom mindehol a neten, h jon az eso meg a hideg meg jaj jaj itt az osz
[holnap 15 fok + eso, holnaputan 12 + eso]
hideg nem zavar, esoben viszont nem megyek bic, foleg h nincs sarhanyom se

6 comments:

Anonymous said...

Drága A!
Az Árpád hídra az Árpád hídi metrómegállónál kell felmenni, ott kezdődik a bicikliút, és nem kell lépcsőzni, mert egyenesen a hídra visz. A Váci úti felüljáró alatt kell átmenni.
J

anna said...

oo, koszonom
lefelejovet mar sejtettem, h valahogy kimarad a lepcso
viszont a hid eszaki oldalarol meg van le a szigetre jelzett bicikliut
[en a masik oldalon mentem persze, csak lattam]

dzsekijo said...

Azért nem mondtam, mert nehéz feladatnak tűnt elfogadtatni veled a bicikli általam megítélt veszélyességi szintjét (tescoba még OK, science parkba már gáz).

A nehéz feladatoktól, ugye, meg szeret az ember meglógni.

anna said...

hat b azt is mondta, h 2 hetre odaadtad a hajlektalan haverjaidnak, akik tonkrevagtak
[csak nem tr-nek szemelyesen??]

ezt is elfelejtetted nekem mondani

dzsekijo said...

akik tonkrevagtak

Ez így azért nem igaz... Csak elég barbárul bántak vele, pontosabban a Kígyó nevű arc, aki voltaképpen használta a gépet. De nincs súlyos baja.

[csak nem tr-nek szemelyesen??]

Nem, a guberálóknak, akik sokkal hatékonyabban tudták pásztázni a környéket biciklihátról.

ezt is elfelejtetted nekem mondani

Na ja.

anna said...

nemtom, miert volt jobb vegig idiota indokokat keresni, pl h ma mar faradt vagy

de most komolyan
mire volt jo?
vagy mi a fenenek csinaltad?