2007-09-04

hahaha
reggel bekapcsoltam a petofi radiot [marmint amikor felkeltem]

vicces, mert kozepiskolas koromban csinaltam olyat utoljara, h reggel [meg igazabol maskor is] radio bekapcs
csak akkor meg nagyon regen danubius, aztan eleg hamar attertem bartokra meg osterreich 1-re, bar akkor meg mar olyan keson keltem, h eszembe se jutott a rohanas mellett a radio, egy szamot se lett volna idom vegighallgatni [7:40 korul keltem], azokat inkabb este meg delutan hallgattam

szoval most is petofi radio
most volt a perfect day lou reedtol
en ezt a szamot a trainspottingbol ismerem

nagyon tetszett a film, eleg fiatal voltam meg, amikor lattam, asszem gimn elsos
tetszett ez a szam
akkoriban meg danubiust hallgattam, es akkor volt a villam geza kivasnsagmusora
na es irtam neki egy levelet, h jatssza le ezt a szamot
olyan volt a kivansagmusor, h mindig volt a sok sok sem kul kivansag, meg volt az utolso, ami kulon fogalom volt
a kulonleges ereju keresek kerultek oda
ebben az idoben mar nem szerettem annyira a danubiust, h kedvem lett volna vegighallgatni a 2oras musort, ezert irtam egy olyan levelet a villam gezanak, h tuti betegye utolsonak
megirtam, h a baratom kabitoszertuladaglasban halt meg szilveszter ejjel
en nem voltam vele, mert tudogyulladasom volt, ezert nelkulem ment bulizni
es nagyon ossze kellett szednem magam, h meg birjam nezni a trainspottingot, de sikerult
es a baratom emlekere kertem ezt a szamot
persze, h berakta, raadasul utolsonak, de nem aznap, amikorra kertem, pentek helyett csutortokon, de szerencsere egy osztalytarsam - azota is orok hala neki erte - hallgatta, es figyelt is nekem, mert o is varta, es amikor leesett neki, h ez az, akkor gyorsan felvette, volt kazetta a radiojaban
szetrohogtuk az agyunkat masnap a tornaterem tanarijaban, mert megkertuk a tesitanarunkat, h hadd hallgassuk meg, elmondtuk, mi az
o csak forgatta a szemeit, aztan mondta, h jo, h nem azt irtam, h setaltunk, is a bokorbol egyszer csak kinyult egy szamurajkard es levagta a baratom fejet
ha ez eszembe jut, azota is csak hangosan rohogni tudok, annyira mokas lenne
[majd ha egyszer csinalok egy filmet, tuti beleteszek egy ilyen jelenetet, meg egy masikat is, egy haverom alom film-jelenetet, h oruljon]
ja, viszont a kis kreten villam geza nem a lou reed fele verziot tette be, hanem a duran duran felet, ami katasztrofalisan gaz
na mindegy, nem ez volt a lenyeg, megvolt a teljes trainspotting zeneje, ami amugy egyszer eltunt, es azota se talalom

azert amikor eszembe jut ez az egesz, eleg nagyokat szoktam vigyorogni

2 comments:

viri said...

mostanában én se vagyok túl jól,így gondoltam,megnézem a blogodat. olyan jót nevettem ezen a történeten!:)

anna said...

haha, sztem is vicces
azert asszem az enyemnel jobbkedvu blogot is talalsz, ha akarsz
[de blogger[ina]t mindenkepp..]
[bar igyekszek mostanaban lenyelni a kiborulos-postokat]