2007-09-15

ehh
mondtam, h cs egyszeruen egy total masik ember lett

volt, aki nem hitte el nagyon

mult ejjel be lett mutatva az osszes fontos hajlektalannak es kvazi beavataskent kint aludt veluk az erzsebet teren
igen, ez biztosan nem az a cs, akivel en egyutt voltam

kicsit mosolygok, ahogy elkepzelem, h vasarnap reggel felkel egy teren a fubol, mert pl ott aludt a haverjaival, felszall a 28-as buszra es felmegy a hegy tetejen lako apukajahoz, aki meg azt se tudja, h cs cigizik, es a fo problemaja ujnovel az volt, h a cigany es a magyar kultura elterok, hahaha, es amikor az apja megkerdezi, h mitol olyan retkes a nadragja, azt mondja, h biztos beleeult vmibe, amikor a padon irta a doktori disszertaciojat

akar odakoltozhet az ericsson ele is, es akkor legalabb ebredes utan nem 40, hanem csak 2 perc lesz az ut a munkahelyere

felmillas munkahelyi laptoppal a hatijaban a teren alszik, egek

istenem, azert ez most nagyon nagyon kemeny nekem

2 comments:

dzsekijo said...

1) Nem az Erzsébet téren, hanem a
József Attila utcán, az árkádsor alatt volt a hajléktalan-vacok, ahol aludtam.

2) Hátizsák, laptop nem volt nálam.

Amúgy nem értem, miért épp ez alapján másemberezel, az ilyesmi sose állt távol tőlem, bármikor megtettem volna, ha vannak hajléktalan haverjaim és
nem vársz te haza pl.

anna said...

[1] asszem majdnem mindegy
[2] sejtettem

tudom, h nagyon tavol sosem allt toled [marmint a regi verziodtol]
viszont ereztem magamban egy hatart, h mit tennel meg
es ez az egesz, amiket most csinalsz [nem konkretan a kinnalvas, hanem az egesz minden] sztem mar tul van azon a hataron