2009-02-09

+6 eleteropont viktortol

a szokasos 10es skalan



hozott nekem mindefelet jaj de jo dolgokat: allati szep katicabogaras bort a szomszedjaban levo bortermelotol, svajci csokit [femdobozos lindt], svajci sajtot, svajci bio naturjoghurtot, egy lilahagymat az anyukaja muncheni kertjebol [az utolso szemet ami meg volt neki kint svajcban], terkepet meg vmi kiadvanyt a statisztikai hivatalbol ahol dolgozik, 2 terkepet amit meg o csinalt regen, fenykepet amit rolam csinalt meg regesregen hosszuhajasat nevetoset, jo fiatal voltam meg rajta egek meg vidam gondatlan iszonyu regen volt, meg hozott igazi egesz fahejat csakugy de az most jut eszembe sajnos sajnos nala maradt, meg a fozesehez szerecsendiokat



hozott meg par fenykepet amiket szinten ott csinalt h megnezzuk, viccesek voltak nagyon nagyon, a maradekot meg majd megprobalja megkeresni ha megy munchenbe, meg hozott egy szuper szuper jatekot csak ugy jatszani es annyira nekem-valo fajta jatekot, nagyon jo jatek, mondtam h hozza legkozelebb is ha jon, bar nyiiilvan o nyert mindig amikor jatszottunk, meg hozott egy mesekonyvet is nemtom milyen celbol mindensetre jol jott mert igy kaptam estimeset a naprol csillagokrol allatokrol nagy maniturol

majdnem 2 napig itt volt, vegigdumatuk az egeszet vegre vkivel volt mirol beszelni be se allt a szam, szegeny viktor csoda h nem orult meg mar tolem, szuperjo volt h kijavitotta a hibaimat meg egy kazal uj szot is tanultam csak el ne felejtsem oket
setaltunk este/ejjel a kastelyparkban tok sotetben nagy kodben, alig latszott vmi az egeszbol



kaptam egy novenyt h ne legyek annyira egyedul, szep kis borostyan, itt ul az ablakomban, amugy meg azt is mondta kicsit olyan vagyok en is mint egy noveny, sokkal inkabb noveny mint vmi allat marmint kedves ertelemben nyilvan



szakado esoben kivillamosoztunk a rajnakikotobe, csomot maszkaltunk a rakas vizes rozsda kozott, lelapult haju ronggya azott feju nagy esellyel borzalmas kozosfenykepet csinalt rolunk egy no, hoztam egy tokjo kavicsot kicsit ugy csikos mintha egy nyulfej lenne rajta o meg elhozott nekem egy kis macskakovet a hatizsakjaban [asszem azt mondta h granit] aztan a megnagyobb esoszakadasban hazasetaltunk szetaztunk megfgytunk total
aztan persze egesz nap elfelejtettem megkerdezni h nem ehes-e hiszen csak reggel ettunk feketepottyos zsomlet amit sutottem, tok keveset, nyilvan ehes lehetett de o meg nem szolt, aztan este majdnem elajult de tenyleg, fogtam a fejem, toltam bele par csokit egy feltve orzott pilotakekszet egy pottyos zsomlet egy feherteat a pottyosbogrembol aztan lassan eletre kelt, fogom a fejem, dehat vegul felnott ember sot egeszen oreg pasas megiscsak szolhatott volna h ehes, csak azt mondta olyan erdekes dolgokat karattyoltam neki h eszebe se jutott h majdnem ehenhal csak neha de aztan inkabb ram figyelt, igazi ferfi lathatoan h csak egyfele tud figyelni, csoda h meg nem halt ehen [mondtam is neki h ha jon legkozelebb, felorankent megkerdezem h ehes-e szomjas-e nem kell-e pisilnie]
fozott nekunk vacsorat, bar az elajulos pont utan mar az agyambol iranyitott minket h mit hogy csinaljunk, cseles pasas, amugy szuperjot vacsoraztunk, mary bimal zsolt samuel viktor meg en, samuel eleg reszeg volt nemtommit ivott, az meg mindig nagyon vicces, sanyi meg tanult uh neki csak kuldtunk a kajabol
neztunk sok anna fenykepet nehany viktorfenykepet [a lakasrol ahol most lakik meg az apukaja mokas oreg kiskocsijarol [ami nem is tudom most kie mert az apukaja mar meghalt sajnos, neki meg masik regi kiskocsija van] meg a volt baratnojerol/felesegerol nemtommije volt meg a lanyarol] anna blogot [a google translate se tud annaul ez kiderult de meg mindig sokkal jobban tud mint a webforditas.hu] kis kaurismaki filmet
vmikor dumalt nekem spanyolul de nem voltam hajlando spanyolul reagalni ra, lefarasztott a nagyon intenziv persze nyilvan szelveszgyors nemet dumalas 2 napon at, nemhogy meg spanyolul nyogjek neki nehany szot, napersze
de mondta h megerti mert o is elfarad amikor franciaul beszel egesz nap, pedig ennyit es ilyen gyorsan nem szokott [szerencsere a munkahelyen mindeki beszel nemetul is meg franciaul is szoval leginkabb azt csinaljak h a sajat nyelveden irsz/beszelsz, ezert vicces amikor dumal 2 ember mert siman az egyik vegig csak franciaul a masik csak nemetul merthogy ugyis ertik egymast de azert kenyelmesebb a sajat nyelveden nyilatkozni]
vonat indulasa elott meg gyorsan vett nekem egy szep fekete pantot a karacsonyi vaddisznyos nyaklacomra mert mutattam neki es kozben tok mellekesen emlitettem h majd veszek hozza uj pantot mert ez a bor nem vmi szep de akkor mar nem veszek mert kaptam
mar total a vonat indulasa elott meg kiszurta h jakde szaraz a tenyeremen a bor es kerdezte h van-e vmi kremem, regen/talan meg soha se foglalkozott barki is a tenyerem borenek a szarazsagaval, kedves ember ez a viktor

ja, ma reggelizes kozben elmeseltem neki a remek matrac-dilemmankat, fogta a hasat ugy rohogott [igen csinaltam neki szendvicset is az utra, full para vagyok h nem hal-e ehen hazaig]
merthogy irta h hoz halozsakot es hozzon-e meg vmit en meg irtam erre h ok, matracot talan tudok szerezni de ha nem, vegul az agyam is eleg szeles
persze kamu volt mert mar szereztem egy matracot csak kozben dumaltunk a-val es kitalaltuk azt a remek tervet h atviszem a matracomat mary-hez aztan ha megjott viktor akkor felmerem alaposan, es amennyiben sok pontot kap akkor lebiggyesztett szajjal kozlom h sajnos nem sikerult matracot szereznem, amennyiben meg keves pontos pasi akkor vidaman elkerjuk mary matracat, olyan igazi lanyok fejeben megszuletos osszekacsintos jokat rohogos "nagy terv"
persze marynek is nagyon bejott, mondta h jaja lelkesen reszt vesz benne, de aztan nem csinaltuk meg, a matrac ottmaradt a helyen a szobamban
persze vegul este viktor biggyesztette le a szajat h szte tul bonyolult lenne kiszedni az agy mogul uh inkabb alszik mellettem aztan ha nem tudunk aludni akkor majd elohalasszuk, vegul nem halasztuk elo bar nem tudtunk aludni, en azt hittem csak en nem tudok de mondta reggel h o se tudott, mindegy mar
jo volt vegre nem egyedul aludni az agyamban ami tenyleg eleg szeles nem kamuztam [bar azert annyira nem h barkivel szivesen aludnek rajta/benne], nameg estimeset is kaptam tole egyet konyvbol egy felet meg fejbol

jo volt nagyon h itt volt, jofej maradt, uolyan jokat dumaltunk mint regesregen vagy talan megjobbakat
joval idosebb mint gondoltam, igazabol fogalmam se volt hany eves lehet, de ennel azert fiatalabbra szamitottam
vegulis sztem csak a szerencsetlen bajsza miatt nez ki olyan oregnek kb mint amennyi tenyleg, a vegen mar azt mondta h ha jon legkozelebb tuti leborotvalja mert latja h mennyire nem birom, de tenyleg remes, tiszta szoke hitlerfeje van tole, eeh, meg anelkul sztem 5 evvel fiatalabbnak nezne ki
de ugyis csak kirpobalja h milyen a bajusz, pont ahogy cs is otormba iszonyuronda oregember szakallat novesztett calgaryban, nemtom vajon minden pasinak kesztetese tamad remseges bajszokat v szakallakat noveszteni mihelyt egy uj helyen el egyedul?
m neked is volt bajszod japanban + s neked is van ny-szakallad??

No comments: