2009-02-18

anna @ berlin -- ez-az

a szervezes sokkoloan rossz volt, mindig ugy kepzeltem, nem lehet alulmulni az ideges aggodo tanitonok szervezte utakat, de most ezeket siman ezerrel alulmultuk [lam milyen naiv vagyok meg mindig]
mar idegesek se voltunk, berezignalodtunk
d remek hasonlata: mintha elmentunk volna dubaiba, ott beultettek volna minket egy szobaba h varjunk, mindjart lesz x, aztan sok varas utan neznek par kivetitett kepet dubairol, meg kesobb elmennenk megnezni egy kiallitast finnorszag tortenelmerol
ennel rosszabbul szervezni nem lehetett volna sehogyse, nade tenyleg sehogy se

hideg volt, vegulis nem tulsagosan csak minusz par, de emellett volt aaaaa nagyon nagy szelfujas es szakado ho [igen, a szel mindig pont az en szemem fele a havat], ez igy vegul egyben mar durvan hideg volt
fp-vel 2szer talalkoztam, az elso utan kozolte velem h akkor hetfon hoz nekem jegeralsot
cipo zokni bugyi jegeralso farmer melltarto hosszuujjupolo vekonypulcsi vasgagpulcsi sapka kesztyu kabat kapucni, zsebemben egy melegito rajnaparti kavics, megis mozdulatlanul alltam percekig mihelyt beleptem barhova is, mert kicsit ki kellett olvadnia a mozgo pontjaimnak hogy mozoghassanak

az emberek joresze ufo volt, tobb mint amire szamitottam
majd meselek, de ehhez elozetes felkeszules kell, leules, torekeny targyak messze, pohar viz ha fulladas, ilyenek
szeretnek forgatni egy dokumentumfilmet amikor 4-5 ufo kozott vagyok epp de tartok tole, mindenki trukkokre es forgatokonyvre gyanakodna

remek kedves pasik is voltak, ezt persze nem fogom reszletezni jobban, de azert jo volt remek kedves pasik kozott ontani magambol a hulyesegeket
-- szep magas eleg szoke eleg kekszemu lengyel-nemet kicsit tulszeppasi 3 ratapadt orosz no kozul nyargalt hozzam amikor ki birtam mar nyitni az ajtot es ezutan mozdulatlanul alltam [mert meg nem voltam felolvadva] a barban hogy jaj engem keresett egesz este jaj hol voltam jaj, mire kozoltem vele h megkerestem a graffitit es meg is talaltam es le is fenykepeztem mire mar nyult is a kezemhez h jaj mutassam jajdeszuper, meg kesobb maskor jott h menjek vele aprilisban vonatozni sot sot sot ami megjobb: csinalunk majd kozos graffitit is az a nagy terv persze en illegalt akarnek igazi helyre o meg legal falrol beszelt de majd egyezkedunk [ha legal lesz, akkoris legalabb ejjel sot milyen mokas lenne maszkban "_"] de a graffitikrol majd meg irok kulon jaj oo
[u p d a t e: most nezem a kepeket es nem is szoke, mindegy, akkor is olyan tuljopasi kategoria, aki majdnem szoke "_"]
-- nameg alacsony tomzsi filmbeilloen kemeny tekintetu orosz vladimir nemtommennyi [de siman tudott menni csak a tekintete sejtette h ivott] alkohol [remelem vodka volt, csak ugy lenne az igazi] utan ramnezett es kozolte h en egy very good woman vagyok
-- meg nagyon barna szemu meg alacsonyabb brazil srac meg igazan kedves volt
-- a tuneziai es torok bruderek befogadtak maguk koze schwesternek, marmint azok a bruderek akiktol nem is fogadta el alex, egy temesvari roman majdnem bruder a brudersagot merthogy azok maffiozok, amugy meg majd kapok csorbat alextol marmint o fogja nekem fozni cserebe nekem kuchent kell csinalni utana, persze alex annyira vicces [o is full ufo, igen] h fene se tudja, mi lesz abbol a csorbabol
- lehet h a szokekekszemu lengyelnemet is bebatorodik es csinal nekem pierogit meg nem tudta eldonteni h merje-e
-- a torok bruder beigert egy torok kavet, amugy meg hitetlenkedett h netan nekiallnek a torok zsomlenek egy recept alapjan, merthogy azt meg az anyukaja se tud csinalni akkor en hogy tudnek, meg torok se vagyok csak schwester, nade majd megprobalom

jaaaa meg a ferjek nekem, napersze hogy is felejthettem el, amer es mary a vonaton odafele ugy dontottek, ferjet fogunk keresni nekem, talan szamitott h epp a mokas szives polom volt rajtam sot piros pulcsi es ez mind valentinnapon, amer nem is hitte h azt se tudtam h valentinnap van, tenyleg csak esetlegesseg volt h epp ebben viritottam
-- a torok piacon szep zoldsegekkel rendelezo szelesvallu torok saaajnos most ugrott mert a piac pont nem volt nyitva amikor kint voltam, csak heti 2 delutan, pedig szuper otlet volt, nyiiilvan en javasoltam a helyszint
-- marynek van egy batyja, dubaiban mernok, mary szt nagyon kedves sot mutatott is egy fenykepet h milyen szinu gyerekeink lesznek, sot kozolte h milyen szuper lenne ha bekerulnek a csaladjaba; majd jon a srac vmikor ide, ugy nez ki, akkor megnezhetem, hehe
-- amer vigan ajalngatta nekem saed naem baratunkat, o is pakisztani, nade o tenyleg szimpi egy alak, az egyetlen pakisztani aki egyaltalan nem olyan mint egy ko buzi, komolyan az egyetlen, raadasul szep magas szelesvallu mindig mosolyog es tokjo csirket tud csinalni, nagyon vicces pasas, szoval azt mondta amer, majd beszel vele, hahaha
-- kivancsian varjak h viktor mikor latogat meg ujra, majd akkor szemrevetelezik h o is rakeruljon-e a listajukra
-- mindezek mellett célestin-nal egyszer csak osszehazasodtunk mert nagyon faztunk es megallapitottuk h ha egymas mellett allunk akkor kevesbe fuj a szel es kerdezte h hany gyereket szeretnek es mondtam h 3-4 akkor mondta h az pont jo, szoval samuel gyorsan osszeadott minket, szuaheliul dunnyogott vmi hulyeseget meg meg pecset is volt
[u p d a t e 2: tudom tudom h ilyet utoljara oviban szokas csinalni de nekem ott nem volt ferjem na hat akkor lett itt, meg eleve erasmus = ovoda siman]

semmit nem vettem magamnak, ez nagyon durva mert mindenhol veszek vmit, pl egy-egy szuper kendot szarajevoban is meg firenzeben is, vagy egy polot gdansk-ban, vagy vagy vagy nemtommik, hasonlok, de itt egyszeruen nem adodott soha semmi ami egesz rohejes pont mint maga az egesz ut, vagy nem volt nyitva a bolt ahova bementem volna vagy a minusz sok fok es hofuvas miatt nagyon eselyes volt h nincs nyitva a nagy hires bolhapaic ezert inkabb nem indultam el tobb km-es setara vagy ott volt a bolt es nyitva is volt de epp kozosprogram ezert mentunk tovabb el a bolt mellett, vagy egyeb hasonlo, szoval se berlin polo [pedig olyan szeeepet lattam, rozsaszint, fp csak lesett is h uh nem hitte h ez a polo engem erdekel] se egy zokni se egy medves kituzo se semmi, csak nehany tageskarte meg par kave hogy kiolvadjon a tudom meg a gyomrom meg a nyelocsovem kornyeke es ne haljak meg
deee az a durva h meg egy kavicsot se szedtem ossze maganak se meg viktornak se pedig akartam de annyira hideg volt h amikor kineztem a koveket akkor nem volt lelkierom levenni a kesztyumet h egy jeges nehez koszos cuccot megfogjak, visszafele meg mar nem ott jottunk

--------

namajd folytatom
meg csinaltam sok sok sok kepet, van is ami tetszik nekem nagyon, ugyes anna
lesz meg sok jo am, lehet izgulni elore, tempelhof meg ha csak kivulrol is, rozsdas indusztrial parkom, szerelmem blu graffitik 3 is raadasul, kb ez a lenyeg, de talan meg mas is

No comments: