2009-02-22

blu @ berlin

rajongok bluert tovabbra is, nagyon nagyon
holnapja, blogja

amikor pragaban voltam, akkor mar tancoltam miatta egy kort, le is irtam itt, ha vkit erdekel ismet
[jut eszembe, meg mindig rengeteg mindent nem irtam le pragarol, szelvesz gyorsan be kene potolnom mielott meg elfelejtem]

szoval tudtam h az egyik kedvenc blu kepem pont pont pont berlinben van, 2007 juliusaban csinalta



itt van a csinalasrol a video:



sajnos mar eleg oreg volt a kep, rendbe kellett hozni, utana kicsit mas lett
persze igy is kiraly, csaaaak ugy sztem jobb volt
azota ilyen:



ilyen volt a rendbeteves:



aztan azt is tudtam h keszult egy uj is berlinben
igy nez ki:



itt a video rola:



es meg egy harmadik is van, annak itt a nem-fal verzoija:



itt meg a fal-verzioja:



jon (anna + blu) @ berlin

No comments: