2009-02-13

anna ==> berlin

sztem nem vagyok nooormalis amikor zsebretett kezzel kivilagitatlanul bicajozok haza az amerikai konyvtarbol a szurkuletben es kozben teljes hangerovel dm-et eneklek [i take / pictures / photographic / pictures] csak neha abbahagyom ees akkor hujjogok egyet h anna ==> berlin es a hatizsakomban lonelyplanet berlin [meg a 60 years of manga mert meg tudtam megegyszer hosszabbitani] es kozben majdnem felborulok mert semmi egyensuly nincs igy zsebretett kezzel es jottszembe vki es ezert ramegyek egy nagy darab csuszos sarra

nade nade
tancolok oromomben, holnap berlin, nem is tul sok kotott program, mary-vel egy szobaban fogunk aludni es pusmogunk majd az agyban [persze ugyse mert [1] o tuti bealszik mert pontosan olyan fajta [2] en meg epp azon filozok h hogy kene ma ejjel annyit aludnom h a 4 nap 3 ejszaka alatt berlinben ne kelljen aludnom egy arva percet sem]

viktor mondott olyan parkot nekem h azota is csak dalolok oda fogok menni oo oo lalala anna-park, sinek rozsdak vasak fak novenyek, egek egek, anna park komolyan, amugy ez az
megtalaltam a kultplay berlin leirast is vegre mert csak annyira emlekeztem h vmikor vmi nagyon nagyon jot talaltam berlinrol es tuti konyvjelzo nade nade hol vajon jaj es nem talaltam deee volt annyi eszem h kiexportaltam a konyvjelzoimet html-be es akkor ff-ban ctrl+f-fel meglett egybol

be vagyok sozva maximalisan
be vagyok sozva maximalisan

kenytelen leszek 3 jägert betolni este h egyaltalan el tudjak aludni egy piciket, nemhogy 4 nap 3 ejszakanyit

be vagyok sozva teeeljesen

2 comments:

viri said...

na! érezd jól magad,és jó alvást!

anna said...

kosz kosz kosz